Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei. Fikk en god ide til hvordan komme i mål med julebaksten i år.. Hvis vi går sammen noen damer (gjerne 7) og baker én sort hver, og deler denne mellom oss, så blir det jul i stua. Noen som blir med? Kan gjerne gjøre det hjemme hos meg, mens barna leker på gulvet..
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Vi skulle så gjerne ha vært med, men her strekker ikke tiden til desverre.... har en uke igjen før jeg skal legges inn. Skulle egentlig hatt noen jenter hos meg i dag på bakedag, men fant ut at vi utsatte det sien vi ble så få. ( de tar det igjen en annen dag før jul) Jeg skal bake lussekatter i dag + kanelsnurr... vi er ikke så glade i julekaker, men kanelsnurr elsker vi hi hi ( spørs om det blir igjen noen til jul....forrige gang spiste mannen min 16 stk samme dag som jeg bakte de. Håper dere får til en slik dag, det er veldig koselig Et -lite tips er at alle har med seg deigen hjemmefra, da går det ikke så mye tid....og dere kan kose dere enda mer...
Solstråle72 Skrevet 2. desember 2007 #3 Skrevet 2. desember 2007 Dette var jo et fint tiltak. Bake litt til jul gjør man jo uansett, så hvorfor ikke gjøre det sammen med noen! Og som du sier går det raskere unna når hver baker en sort og så dele etterpå :-) Jeg og Tobias er gjerne med en dag :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hei, Jeg har alt en avtale med noen andre venninner. Lykke til med baksten.
Rødtopp75 og to små Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 Vi blir gjerne med Syntes det var en god ide å ta med ferdig deig hjemmefra. Det er jo ikke alltid like greit å få gjort så mye med de små rundt seg Jeg kan gjerne bake serinakaker eller pepperkaker. Det er favoritter her i huset.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #6 Skrevet 2. desember 2007 Så bra, da blir vi 4 stk til bakedag! foreslår tirsdag 11. desember hjemme hos oss. Vi tar med 1 deigsort hver. Deler kakene mellom oss etterpå. Dette blir artig det!
Bellen^2 Skrevet 3. desember 2007 #7 Skrevet 3. desember 2007 For et flott tiltak! Vi skulle gjerne vært med, men jeg sitter med nesa i boka hver ledige stund nå frem til jeg skal ut i jobb:/ Kunne jo sendt Sebastian med gubben så jeg hadde fått litt lesero her, men tror ikke han tør å dra alene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå