Gå til innhold

Dere som har opplevd at fødselen starter med blødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var barnet rolig da, eller aktivt?

Var det bare litt blod som kom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var rolig eller ja det var aktivt?

Skrevet

Aktivt.

Litt. (slimblandet, if you don't mind the details:)

Skrevet

hei:) da fødselen til minstemann begynnte...begynnte det med blødning, eller ganske brunt først. han var aktiv, men ikkje mier enn normalt:) kom til sykhuset...så var fødselen igang...og noen timer seinare var gutten født:))

det var ikkje masse blod som kom!! ...i trusa...og når eg tørket meg. ikkje som mensen!

lykke til:)

Skrevet

Begge deler. Rolige perioder og aktive perioder. Om hun sparka eller lå rolig akkurat da jeg blødde har jeg liten kontroll på gitt... men generelt var det mye uro i magen min de siste 2-3 ukene. Fikk liksom høre fra alle at på slutten ble det roligere, det var bullshit for min del i vhert fall. Nå skal det sies at jeg hadde en utrolig svær unge der inne, og hun prøvde vel bare å vri seg til en bedre stilling stakkar, flatklemt som hun var der inne.

Skrevet

Men jeg hadde rier i tre timer før jeg blødde da- jeg viste bar ikke at det var rier, trodde det var kynnere. Så det var blodet som fikk meg til å ringe føden.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter!!

Jeg er i uke 36 og når jeg var på toalettet i stad så jeg at det var blod i trusa. Ikke kjempemasse, og ikke mye, kom heller ikke mer på papiret.

Jeg har byttet truse og tatt på bind men det har ikke kommet noe mer!

i tilegg har jeg en følelse av at noe vil ut. Akkurat som når man har mensen og man kjenner at det kommer "nedover". Men kommer ingenting. Stakk en tampong oppi, men var ikke blod på den. Jeg har ikke hatt sex heller så kan ikke ha blødd av det.

Hva er dette?? Noenn som har peiling? Skal ha ks om 3 uker!

Dette er min 2. graviditet og første gang jeg opplever blød i trusa.

Typisk den ene dagen jeg er alene med sønnen på 17 mnd...

Kan det være starten på noe eller?? Burde jeg vente og se til i morgen?

Skrevet

Snuppa i magen er like aktivt som vanlig... Jeg har også hørt at babyen blir rolig rett før fødsel, så tenkte ikke noe spesielt mer over det..

Skrevet

Pratet med føden nå, og det var nok mest sannsynlig slimproppen eller en del av den som gikk.. Har ikke blødd siden og har ikke rier, og siden babyen var aktiv ennå skulle jeg ta det med ro og heller ringe hvis jeg fikk vondt eller blødde mer.

Tusen takk for alle svar!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...