Karomamma Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Gurimalla så moro, gratulerer så masse!! Tenkte det nok, he he... Å så moro det blir med et lite nytt menneske i phantomhulen! Mange klemmer til deg!!
phantomet Skrevet 2. desember 2007 #2 Skrevet 2. desember 2007 Tusen hjertelig takk Karomamma! Det blir nok fint med enda en baby, selv om Måka fungerer fint som baby i phantomhulen en stund til... Det er rart at alle tenkte det var meg som var den nygraverte...særlig siden jeg absolutt ikke hadde gjettet det for kort tid siden selv. Vi skulle ikke utsette et stakkars phantom for slike svangerskapsplager en gang til...og fire unger er jo ganske mange som det er? *smiler* Her gjelder det å gjøre det beste ut av situasjonen. Babyer er deilige, når de vokser seg til er det morsomme og forhåpentligvis blir de greie som voksne også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå