Gå til innhold

Julestjernen da? Er den trygg å ha på om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den virker litt tryggere,eller hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Ingenting som går på strøm er brannsikkert. Dra ut kontakten så er du sikker :)

Skrevet

Mi skal få stå på men slår av stakene...

Skrevet

Kommer vel an på hva slags julestjerne man mener på

Skrevet

Signerer din NewMom

Skrevet

Den på himmelen er ganske ufarlig,tror jeg ;)

Skrevet

Naboen sitt hus brente ned for 4 år siden pga adventstjerne som sto på døgnet rundt. Heldigvis var det på dagtid så familien var på jobb/skole.

Men er sikkert forskjell på de. Men ville ha tatt ut kontakten på natten og når jeg ikke var hjemme uansett. Ikke vits i å ta sjanser bare for at det skal se fint ut fra utsiden;)

Skrevet

Nei, den kan eksplodere den også....uææææææææ

Skrevet

Nei, det er den ikke..

Så lenge det går strøm gjennom, er det ikke "trygt".. Er en grunn for at man drat ut ledninger på kaffetrakterer og vannkokere.. Fordi det er det tryggeste.. Jeg har julestjerne og lyskuler tilkoblet et skjøteledning med bryter, så når det er natta, så kobler jeg ut strømmen.. Mørkt blir det, men heller det enn brann ja..

Skrevet

Sant så sant, finnes ikke et eneste godt argument for å la adventspynten lyse hele døgnet i en månedstid.

Skrevet

jaja,men det er ivertfall ikke min feil.. ;)

Skrevet

Den grønn/røde (planten) også. ...Så lenge man snakker om hvorvidt den skal stå på om natta eller ikke. Her tar vi ingen sjanser og skrur av alt om kvelden (møbler, lys, katter, naboer etc)

Skrevet

Miss u! Du har så fine betraktninger om ting og tang, Zummi :)

Skrevet

Takk og takk. I år så har jeg for første gang pakka inn gaver til kalender også! (hørte du, pakket inn!) :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...