mei&mi + marcus :) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Den virker litt tryggere,eller hva sier dere?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Nei. Ingenting som går på strøm er brannsikkert. Dra ut kontakten så er du sikker
hund&barn@fullrulle Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Mi skal få stå på men slår av stakene...
Zummi Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Kommer vel an på hva slags julestjerne man mener på
mei&mi + marcus :) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 Den på himmelen er ganske ufarlig,tror jeg
bærtæ Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Naboen sitt hus brente ned for 4 år siden pga adventstjerne som sto på døgnet rundt. Heldigvis var det på dagtid så familien var på jobb/skole. Men er sikkert forskjell på de. Men ville ha tatt ut kontakten på natten og når jeg ikke var hjemme uansett. Ikke vits i å ta sjanser bare for at det skal se fint ut fra utsiden;)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Nei, den kan eksplodere den også....uææææææææ
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Nei, det er den ikke.. Så lenge det går strøm gjennom, er det ikke "trygt".. Er en grunn for at man drat ut ledninger på kaffetrakterer og vannkokere.. Fordi det er det tryggeste.. Jeg har julestjerne og lyskuler tilkoblet et skjøteledning med bryter, så når det er natta, så kobler jeg ut strømmen.. Mørkt blir det, men heller det enn brann ja..
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Sant så sant, finnes ikke et eneste godt argument for å la adventspynten lyse hele døgnet i en månedstid.
mei&mi + marcus :) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 1. desember 2007 jaja,men det er ivertfall ikke min feil..
Zummi Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Den grønn/røde (planten) også. ...Så lenge man snakker om hvorvidt den skal stå på om natta eller ikke. Her tar vi ingen sjanser og skrur av alt om kvelden (møbler, lys, katter, naboer etc)
selfangerkjerringa Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Miss u! Du har så fine betraktninger om ting og tang, Zummi
Zummi Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Takk og takk. I år så har jeg for første gang pakka inn gaver til kalender også! (hørte du, pakket inn!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå