Gå til innhold

Dere som har gutter (ang.penklær)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere på gutta deres på julaften i fjor? Min sønn er snart 9 mnd og jeg sliter med å finne noe fint å ha på han. Supert om noen har forslag til butikker også .. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg starta med skjorte og penbukse, når det var sølt ned gikk det i hverdagsbody og joggebukse:) Når de er så små er det vanskelig å ha de pynta:)

Skrevet

Dressbuke og vest ja og skjorte da. Vet det var ikke no fint til de aller minste da jeg skjekket, men nå har jeg klær klart.

Skrevet

i fjor var mini 10 mnd.da hadde han på seg dressbuksa,lyse rosa skjorte og en vest.Var så stilig atte=)

Var fra name it.

Skrevet

Vi kjøpte en hel "dress" på sparkjøp, så ut som han hadde på dressbukse, vest og skjorte og tverrsoversløyfe. Kan se bilder her lillesahl.piczo.com, klikk på 2007 og så jul, litt ned på siden... Klipp og lim funksjonen fungerte plutselig ikke nå...

Skrevet

Min var bare 1 mnd, men hadde noe lignende dress som mersa & magnus hadde =)

Skrevet

Barnebunad....

Skrevet

Minien min har ikke brukt dress ennå. I fjord jul hadde han på seg en nissedress. Jeg klarte ikke å ta på han en dress, for han så jo ut som en gammel mann da. He he.

Skrevet

Hadde nissedrakt (hel) i fjor, da var han bare 4mnd. Putter ikke på tjukt klumpete på så små. Nå i år skal han ha på bunad. Søss og mor har strikket. Hadde på 17 mai. Er ikke så mange anldninger dne passer så får passe på nå:) Er kjempefin da, og myk siden den er strikket. Også ordentlig bunadskjorte til:) Og vest og greier. Så søt atte.

Elelrs er det greit med en body og fin vest utenpå. Mykt komf. og lett å bevege seg i for de små:)

Skrevet

hvor får jeg bunad til 1 år gammel gutt?

Skrevet

Gutten min var 8-9 mnd i fjor. Da hadde han en lys blå stripete skjorte fra H&M, grå nikkers fra Lindex og så kjøpte jeg hvite sokker som ligna litt på bunadsstrømper. Kjempesøt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...