ScaryMama Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Du vil yppe med meg? Syns i grunn ikke utdannelsen min er rette sted å begynne...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 180 studiepoeng er vel det samme om en pakistansk kebabkokk har i snitt:-)
ScaryMama Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Lesevansker eller? Jeg skrev at jeg har en bachelor som tilsvarer 180, og jeg har fullført 90 studiepoeng på profesjon. Problemer med å legge sammen 180 + 90? Også har jeg ett år på college i usa som dessverre ikke ga meg studiepoeng siden jeg gikk freshman (første år). Merkelig at du bestemmer deg for å rakke ned på meg, tror ikke jeg var den med minst utdannelse på tråden;)
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Du får bruke dine erfaringer fra psykologi-studiene; overse han:)
ScaryMama Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 He he, å nei;) Jeg er altfor glad i en debatt til å klare det... Har i tillegg fått i meg del rødvin, så dette er moro vettu;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Hva slags debatt? Ditt littt patetiske forsøk på å forsvare dine like over 200 studiepoeng? Og jeg er enig med yppert i at det nok er ganske mange kebabkokker som er bedre utdannet enn deg.
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 Tviler på at det er mange kebabkokker som går på det nest vanskeligste studiet å komme inn på i norge. Heller kvalitet enn kvantitet vettu;) Og jeg er ikke akkurat ferdigutdannet enda så jeg trenger ikke bekymre meg for å stå på kebabkjøkkenet. Og Doppler, klarer ikke du å provosere på egenhånd? Du bare henger deg på det Sug Lut og Dr. Yppert sier, du fremstår som ganske uselvstendig og dum.
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2007 Og siden du ikke er noe flink i matte, så er ikke 270 like over 200. Hvis du må avrunde, så må du opp til 300;)
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Jepp. I motsetning til deg.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Poeng meg her og der.... Den notoriske trangen du har til å smykke deg med poeng betyr vel lite når du er like kunnskapsløs som ei lobotomert ku:-) Du faller faktisk under nivået til en pakistansk kebabkokk, med bakgrunnen og poengene du har!!! Sannsynligheten er meget stor for at du havner opp som livstidsmedlem gjennom ulike trygdesnyltende attføringsprogram via NAV-trygd. Mulig du burde satse som potetteller ettersom du er flink til å telle poeng:-)
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #14 Skrevet 2. desember 2007 Doppler har vel aldri hengt seg på noen, så vidt jeg har registrert. Meg eller andre.
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #15 Skrevet 2. desember 2007 Ja, du har sikkert rett... Og nå er det flere andre som har sagt at jeg ikke egner meg som psykolog så da slutter jeg på studiet og blir potetteller.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #17 Skrevet 2. desember 2007 Nest vanskligste studiet å komme inn på i Norge? Psykologi? Vet du, det er ikke på lista engang... http://www.nettavisen.no/innenriks/article689817.ece
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #18 Skrevet 2. desember 2007 De som utdanner seg til psykolog er som regel mobbeoffer eller utrangerte nevrotikere som har blitt mishandlet eller støtt på annen måte i livet.. Ender som regel opp som førtidspensjonister før fylte 45 år og dør som regel før de fyller 60 pga leversvikt etter stort forbruk av alkohol:-)
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #19 Skrevet 2. desember 2007 Det var rart... Vi fikk vite på skolen at etter den nye opptaksordningen ble innført så lå profesjonsutdanningen rett bak medisin... Beklager hvis jeg sa feil. Da jeg kom inn var det andre opptakskriterier (ikke fra vgs.) så da kunne ikke det sammenlignes med andre studier. Og mobbeoffer... Jepp! Føler meg DEFINITIVT som et nå
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #20 Skrevet 2. desember 2007 Nå ser jeg hvor feilen ligger Malin. Artikkelen din er fra 06, altså før de nye opptaksreglene på profesjon ble innført. Hvis du ser på samordnaopptak så var det 69,5 for å komme inn- rett bak medisin.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #21 Skrevet 2. desember 2007 Å? Viste ikke at tallene fra 07 var klare. *gå inn for og se*
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #22 Skrevet 2. desember 2007 Profisjonsstudiet i psykologi ligger på 10. plass http://www.samordnaopptak.no/arkiv/statistikk/07/poenggrense_ordinar_kvote_rangering.xls
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 Mitt studie ligger så pass langt nede at jeg ikke gidder å telle engang, med 53.6
ScaryMama Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #24 Skrevet 2. desember 2007 Kommer ikke inn på linken din.
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #25 Skrevet 2. desember 2007 http://info.samordnaopptak.no/soekertall/soekertall_2007 og så; Ordinær- og primærvitnemålskvote, rangert høyest til lavest (excel)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå