Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hvorfor finnes den i fargene rød, hvit, beige og grønn og IKKE lilla??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 kondomeriet.. har flere varianter:-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Kanskje fordi du er fargeblind? Hva skal du egentlig med en slik brannbombe som det egentlig?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Spørs hvilket lys du vil oppnå det vennen:-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Nei,nei, du får med lys også, blinkende, selvlysende eller farger=) Plukk og velg, kjøp 5 betal for 3 i desember=) Ha en koselig,blinkende advent og brannsikker=)
Femme Fatale Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 De kommer også som stearinlys, skikkelig koselig nå i mørketida
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jøss, har ikke fått med meg det, nye på markede da. Hm...får forte meg innom til uka tenker jeg, stearinlys kan jo ikke få blitt mer koselig da............åååå....=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå