Gå til innhold

Lungebetennesle-farlig for barnet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har mistenkt siden igår att jeg har fått lungebetennelse.. Har hatt det noen ganger før, så kjenner igjen følelsen... Har ikke lyst til å dra på legevakta, for min del kan det godt vente til mandag, men vil jo ikke att den lille skal ta skade, er i uke 29 nå... Noen som vet om barnet kjenner/tar skade av det..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo bare ringe og spørre på legevakten.

Skrevet

ja, det er sant! :) takk takk.. :) da får jeg vel svar der... :)

Skrevet

Hei!

 

Lungebetennelsen du antageligvis har, er ikke skadelig for barnet du bærer på. Jeg har kronisk lungebetennelse og fikk vite for lenge siden at det ikke er farlig for fosteret. Er selv i uke 36. Du bør vel og merke ta hensyn til at barnet kan merke ubehag ved at du får høy feber. Da anbefaler jeg deg å ta kontakt med legevakt,evt. får febernedsettende. Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...