Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hei. Jeg har mistenkt siden igår att jeg har fått lungebetennelse.. Har hatt det noen ganger før, så kjenner igjen følelsen... Har ikke lyst til å dra på legevakta, for min del kan det godt vente til mandag, men vil jo ikke att den lille skal ta skade, er i uke 29 nå... Noen som vet om barnet kjenner/tar skade av det..???
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Du kan jo bare ringe og spørre på legevakten.
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 ja, det er sant! takk takk.. da får jeg vel svar der...
hiboso Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 Hei! Lungebetennelsen du antageligvis har, er ikke skadelig for barnet du bærer på. Jeg har kronisk lungebetennelse og fikk vite for lenge siden at det ikke er farlig for fosteret. Er selv i uke 36. Du bør vel og merke ta hensyn til at barnet kan merke ubehag ved at du får høy feber. Da anbefaler jeg deg å ta kontakt med legevakt,evt. får febernedsettende. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå