Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Adrian som er 2 år. hadde lagt seg og jeg skulle bare ned å sjekke om han sov godt... Og ja da, de gjorde han, men han hadde blødd mye fra nesen, nedover kinnet hadde det rent og nesten inn i munnen..... Andre som har opplevd dette, og hvorfor skjer det? Han har ikke lett for å begynne å blø neseblod elles...
prekæs Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Har vel noe med blodårene i nesen og gjøre. Og "skjøre"nesevegger. Min eldste blødde mye, og har etset i nesen flere ganger for å styrke neseveggene. (Noen kaller det å brenne i nesen) Det hjalp ganske bra. Han blødde mest hvis han var forkjølet.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 ok, takk fra svar:) Det var bare litt ekkelt å se alt blodet..... Men han sov så godt atte;) Snorket, så ja er litt tett i nesen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå