<3 Jentemafian <3 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 E trønder sjøl å bor på buran. E alein m dattra mi på 14 mnd. Fler???
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 ehh... Korr e Buran? *flau* Levanger her. E vel egentlig ikke alenemor da, for det har ordnet seg mellom barnefaren og meg, men vi bor ikke sammen enda, så liker å henge inne på denne siden;)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Haha Buran e i midt byen
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Æ e trønder, men e fortsatt anonym på den sida her te alt bli i orden liksom....
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Hehehe... I trondheim altså... Hørte at det var noe kjent ja. Kjæresten min (faren til sønnen min) bor der, men vi er sjelden der da. Han bor i et kollektiv, så er liksom ikke så veeeeldig fristende for å si det slik... Hva gjør du på da? Du har vel kanskje fødselspermisjon enda?
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 Æ e å trønder men bor i hommelvik litt utafor trondhjæm:)
<3 Jentemafian <3 Skrevet 2. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. desember 2007 Hei Hei Neida ferdig med fødelspermisjonen nå og har jobbet i 1 mnd Skal si hverdagen ble annerledes da jeg begynte å jobbe ja. Jobber i 100 % å har snuppa alene så da går dagene i ett. Er rimelig sliten enkelte dager men får tatt meg igjen da Julie er hos pappan sin annenhver helg. Enn du? Studerer ser jeg
WP-TLogPeanut Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Trønder fra Fossegrenda her E alein med ei datter på 20 mnd. Hu e te pappan sin annahver helg,og han e kjempeflink med hu.
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Trønder fra landet:D
FrøkenSprøken Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Ja da. Jeg går på lærerhøgskolen i Levanger. Kjenner at det er deilig å "bare" studere, og ikke jobbe når man er alene med en liten en. (Pappaen er jo bare her i helgene, så jeg er jo alene hele uka.) Er deilig å kunne legge opp dagen sin selv, og ta seg en dag fri hvis man er i dårlig form, eller trenger å sove. Vi skulle sikkert ha fått til et dib-treff engang, men hvem har tid til slikt?
Groosalugg Skrevet 3. desember 2007 #14 Skrevet 3. desember 2007 Trønder her å.. Også student på Levanger:o) (Bor ikke der da, men i en kommune litt lenger nord)
FrøkenSprøken Skrevet 3. desember 2007 #15 Skrevet 3. desember 2007 Ojj.. Hva studerer du da? Hvilket trinn?
Groosalugg Skrevet 4. desember 2007 #16 Skrevet 4. desember 2007 Jeg går første året på sykepleien:o)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #17 Skrevet 4. desember 2007 Æfurte* er det bare studenter som er interessange? vi vil ååå bli kjent med trøndere:)
Gjest Skrevet 4. desember 2007 #18 Skrevet 4. desember 2007 Hvor på landet bort du mamma og lillevenn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå