Gå til innhold

Nånn trøndera her da?


Anbefalte innlegg

Skrevet

E trønder sjøl å bor på buran.

E alein m dattra mi på 14 mnd.

 

Fler???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehh... Korr e Buran? *flau*

 

Levanger her. E vel egentlig ikke alenemor da, for det har ordnet seg mellom barnefaren og meg, men vi bor ikke sammen enda, så liker å henge inne på denne siden;)

Skrevet

Haha :) Buran e i midt byen

Skrevet

Æ e trønder, men e fortsatt anonym på den sida her te alt bli i orden liksom....

Skrevet

*rekke opp hånda si*

Skrevet

Hehehe... I trondheim altså... Hørte at det var noe kjent ja.

Kjæresten min (faren til sønnen min) bor der, men vi er sjelden der da. Han bor i et kollektiv, så er liksom ikke så veeeeldig fristende for å si det slik...

 

Hva gjør du på da? Du har vel kanskje fødselspermisjon enda?

Skrevet

Æ e å trønder men bor i hommelvik litt utafor trondhjæm:)

Skrevet

Hei Hei

 

Neida ferdig med fødelspermisjonen nå og har jobbet i 1 mnd

Skal si hverdagen ble annerledes da jeg begynte å jobbe ja. Jobber i 100 % å har snuppa alene så da går dagene i ett.

Er rimelig sliten enkelte dager men får tatt meg igjen da Julie er hos pappan sin annenhver helg.

 

Enn du? Studerer ser jeg

Skrevet

Trønder fra Fossegrenda her :)

E alein med ei datter på 20 mnd. Hu e te pappan sin annahver helg,og han e kjempeflink med hu. :)

 

 

Skrevet

Trønder fra landet:D

Skrevet

Ja da. Jeg går på lærerhøgskolen i Levanger.

 

Kjenner at det er deilig å "bare" studere, og ikke jobbe når man er alene med en liten en. (Pappaen er jo bare her i helgene, så jeg er jo alene hele uka.)

Er deilig å kunne legge opp dagen sin selv, og ta seg en dag fri hvis man er i dårlig form, eller trenger å sove.

 

Vi skulle sikkert ha fått til et dib-treff engang, men hvem har tid til slikt? ;)

Skrevet

Trønder her å.. Også student på Levanger:o) (Bor ikke der da, men i en kommune litt lenger nord)

Skrevet

Ojj.. Hva studerer du da? Hvilket trinn?

Skrevet

Jeg går første året på sykepleien:o)

Skrevet

Æfurte* er det bare studenter som er interessange?:P vi vil ååå bli kjent med trøndere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...