Shabby Cheap Chic Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hadde dere de samme symptomene på graviditet på nr.2, 3 osv?? Hvis du skjønner hva jeg mener..
Bare jeg er meg :o) Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Helt likt på meg. Så har jeg to veldig like gutter ogs da,hehe
NoDoubt Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Med nummer 1 basre visste jeg at jeg var gravid før jeg testa positivt og før jeg fikk noen tegn. Hadde det ikke sånn med nummer 2. Ellers var vel de første tegnene ganske like. Utover svangerskapet hadde jeg mer halsbrann med nummer 1. Sleit mer med bekkenet med nummer 2.
1 gutt og 2 jenter:) Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Har hatt 3 helt forskjellige svangerskap.. nr 1-gutt nr2 og 3 jente
Shabby Cheap Chic Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 Ok sist gang hadde jeg bare ømme bryster før jeg fant ut at jeg var gravid, prøver igjen nå og har ikke kjent noe i det hele tatt.. så får se ann når den store dagen kommer .. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå