Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Ha-ha:) Nå kom jeg på en kjempekul vits som sto i vg i dag:) Vet du hva det blir mindre og mindre av? En svenske som slikker på en ostehøvel!! Ha-ha-ha:) Kanskje Kjartan kunne gjøre det:)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 I know:) Tenk så søt, lille svenske sitter det å slikker på ostehøvelen som om det var en is eller noe, ha-ha-ha! Nei, nå må jeg legge meg, overtrøtt...
NoDoubt Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Ex-dama hans er stylist og kjempe dyktig frisør. Kanskje det er der problemet hans ligger... At hun er X....
hvorforerallenickopptatt? Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 x??? De skal nå ha en til unge nå
NoDoubt Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Kjartan og Inger Therese? Har jeg ikke fått med meg. De var ihvertfall fra hverandre i februar... Har ikke hørt noe mer om dem etter det men ville trodd jeg hadde fått høre det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå