Kvitrebekk Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hvilken julecd synes dere er den fineste? Kjenner at jeg er i behov av litt ny julemusikk i år og vet ikke hvilken jeg skal kjøpe :-)
mine små alver... Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 hmm... jeg har en som heter "så venter vi på julen" en dobbel cd med det meste av gode låter fra bing crospy til wham og alf prøysen.
Kaosmamma' n Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Liker du Jan Werner Danielsen eller Josh Groban er det fin julemusikk.
EnLitenPrins Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Har ingen cd da..Men mariah carey-all i want for christmas is you..Nydelig sang! Og oslo gospel kor-en stjerne skinner inatt...Nyyydelig
Ane med lillegutt Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Richard Wollf og Kari Bremnes med plata "desemberbarn" er nydelig Ellers er det vel de samme sangene som går igjen på disse samlecdene...
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har p4s julefavoritter, og syns det er mye variert og fin julemusikk der
Gjest Skrevet 2. desember 2007 #8 Skrevet 2. desember 2007 Jeg har en som heter (skrekkelig navn...) "absolute Christmas". Den har dekket mine behov med de gode gamle (white Christmas, I saw mummy tickle santa osv) til de flotte norske/svenske med oslo gospelkor og Jussi Lindgren.
.nn. Skrevet 2. desember 2007 #9 Skrevet 2. desember 2007 En som jeg bare må høre er Bonny M si juleplate, er noen år sia den kom ut men ahh for en julestemning eg får )
Fruen i huset Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 "These are special times" med Celine Dion er skikkelig julestemning! Samme er Carola sin jule-cd. Det er i alle fall noen sanger per cd som er utrolig fine. Ellers sanger jeg hører mye på nå: I en natt - Bjørn Eidsvåg Driving home for Christmas - Chris Rea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå