Gå til innhold

noen som har silver paisley serviset?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dere fornøyde? Prøver å finne et servise som jeg kan samle på, men vil ha et som ikke jeg blir lei av...Andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det tror jeg nok du kan bli veldig lei av, vurderte det vi også, men går for ett enklere ett som jeg ikke er i nærheten av å komme på hva heter nå...

Skrevet

Gi meg et vink når du kommer på hva det heter :-D

Skrevet

Ja.Har hatt det i tre år og syns framleis det er nydeleg. Hadde absolutt valgt det same igjen. Det er klassisk og enkelt og eg kan ikkje forstå at det går an å bli lei av.

Skrevet

Jeg har gray pearl, syns det er nyyyydelig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...