Gullklompane mine Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Er dere fornøyde? Prøver å finne et servise som jeg kan samle på, men vil ha et som ikke jeg blir lei av...Andre forslag?
Mamma til verdens beste barn Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Akkurat det tror jeg nok du kan bli veldig lei av, vurderte det vi også, men går for ett enklere ett som jeg ikke er i nærheten av å komme på hva heter nå...
Gullklompane mine Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Gi meg et vink når du kommer på hva det heter :-D
overkill Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Ja.Har hatt det i tre år og syns framleis det er nydeleg. Hadde absolutt valgt det same igjen. Det er klassisk og enkelt og eg kan ikkje forstå at det går an å bli lei av.
lille je Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg har gray pearl, syns det er nyyyydelig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå