Anne gjør ting hun ikke kan Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Kan noen hjelpe en uerfaren liten sjel? Var på do i dag... Tisset og skulle tørke meg da jeg var ferdig, men plutselig kom det da mer ut... jeg ante ikke hvordan det kunne ha seg for jeg tok jo ikke i for å tisse liksom.. det bare rant ut... Fan er dette fostervann tengte jeg... Satt en stund til for å se om det kom mer.... ¨det jorde det jo.... jeg satt å tok litt i så kom det ut mer.... siden jeg hadde tisset så syns jeg det kom mye til å ha tisset færdig... sjønte ingen ting. Satte meg i sofaen tankene svirret.... Nei jeg måtte på do igjen.da tisset jeg bare. satte meg i sofaen igjen. reiste meg et kvarter etter gikk mot ytterdøren fordi jeg skulle ut, så kom det plutselig noe i trusa,fikk samme følelse som en får når en kjenner at det kommer utflod av sjeden. Men det som kom ut var sikkelig flytende. Dro hjem, på tur hjem sjedde dette 2 ganger til. Søkk våt i tursa mi. Skiftet og dro på julebord som vi hadde planlagt.. det samme skjedde flere ganger der.... enda en søkkvåt truse..... sukk... Kjynnere hadde jeg også, mens smerter og vondt i korsryggen..... nå er vi hjemme! Har skiftet ( igjennnnnnnn !!!!!) Samme sjer jo hjemme også, jeg tisser, men det renner fortsatt noe etter jeg har tisset. Trusene mine som ble våte lukter ikke tiss, men en slags sæd lukt blandet med noe annet.. Kan noen hjelpe meg? Er dette fostervann som kommer eller? Har termin 30 des ( ul termin) ellers har jeg fått termin 25 des av legen jeg var til på sjekk første gang....
camosilla Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Ville ringt føden jeg da, for å høre hva dem sier. Du skal jo ta kontakt hvis vannet går. Har lest at fostervann kan lukte litt som sæd.... Lykke til!
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 høres ut som om vannet ditt går litt etter litt ja. Fostervann lukter nemlig litt som sæd. Ta på deg et bind og ring føden du, så får du komme på sjekk. Da sjekker de nemlig bindet ditt om det er fostervann. Lykke til
Anne gjør ting hun ikke kan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar..... Men jeg vet jo ikke om det er tiss eller fostervann.... Det kom litt isted da jeg flyttet meg litt i sofaen... det luktet tiss, alt annet i dag har luktet sæd... Bind og truseinnlegg finnes det ikke i huset, har aldri gjort eller, men har papir i tursa nå for å slippe å skifte så mye... Tenkte å drøye det til i morgen tidlig, er det dumt eller?
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ville ikke ha ventet med å ringe. Hva gjør vel en tlf? Det er jo derfor dem er der også. Bedre å være på den sikre siden mener nå jeg. Kipt å sitte i ettertid å angre på at en ringte for seint.
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Ville ha ringt i kveld jeg, og hørt hva de sa. På Føden har de bedre peiling på fødsler enn vi her inne har
Anne gjør ting hun ikke kan Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 1. desember 2007 hei! nå ringte jeg! jeg forklare hva som hadde skjedd og jeg skulle se det an til i morge sa den trivelige dama på føden! Takker alle for svar.... Godt å ha dere i bakhånd kjenner jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå