Gå til innhold

Dere som slite i forholdet deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare helt generelt:

Vi alle fortjener kun det beste! Vi alle er verdt å være i et forhold med gjensidig tillit og kjærlighet.

Til tider kan vi alle føle at vi gir mer enn vi får, men det skal i det store bildet være likesidig.

Vi er alle sterke nok til å være selvstendig.

Vil du ha det godt, får du det godt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nå gjerne litt opp og ned her i verden...... tror mange ikke takler hverdagen.....

Skrevet

Nå kan ikke alle dager og alle uker være like rosenrøde. Det virker som om mange gir veldig lett opp her inne...

Mange menn er drittsekker, samme er mange kvinner.

Men jeg mener at man skal tenke seg om tre ganger før man avslutter et forhold som involerer barn.

Blir skremt gang på gang da hønseflokken er inne skriver "gå fra ham", "kast ham på dør", "det hadde jeg aldri funnet meg i" osv på ting som man fint kan komme seg gjennom.

Skrevet

Enig med deg sjiraff..

Jeg vet ikke hvor forenelig ting er med virkligheten.. av og til..

Det er ikke bare å kaste på dør.. Eller true med skilsmisse så snart det oppstår en krise. De aller færreste går igjennom et forhold uten å møte motstand. Det er (beklageligvis) slik det er i de aller fleste forhold..

Skrevet

Det kan nok stemme det. Men som overskriften sier så var dette bare noen ord til de som sliter. Og det var ikke ment å si at de skal gå ifra forholdet uten å prøve.

Du skirver at de skal tenke seg om før de går når det er barn inne i bildet, det samme gjelder motsatt. At de har barn sammen bør ikke være eneste grunn til å holde sammen, for det merker barnet raskt nok.

Det å være selvstendig er ikke det samme som å være alene.

Skrevet

HAr aldri ment at man skal holde sammen kun pga barna, men man bør jobber hardere for å få et forhold til å fungere om det er barn i bildet.

Jeg håper og tror at svarene som blir gitt her inne ikke gjenspeiler den generelle holdningen til forhold i samfunnet.

Å få et forhold til å fungere er tidvid hardt arbeid!

Skrevet

Det var ikke meningen å svartmale innlegget ditt. Jeg aner ingenting om deg og ditt forhold. Men, ble litt revet med og følte for å støtte sjiraff sitt svar. Og det var på et generelt grunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...