fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 æ vil ikke flytte ut, men vi er kommet tel ett punkt der at vi e lei, å ikke har de samme følesan som før... vi har slette længe sikkert i 6-7 mnd... han e fantastisk god å snill,har ingenting me d å gjøre... d e bare at vi træng en pause fra hverandre... men d e tungt, å æ takle d ikke så bra at æ ska fløtte ut herifra, men som han si, så e d bare 3-4 min gåing herifra vi bor nu...så vis æ skulle bli ensom, så sku æ bare komme opp hit, så sku vi snakke litt:) hybelleiligheta e ikke på mer enn 40kvm, men d koste bare 3500 krona i mnd, å æ har ikke råd tel nå mer, med tanke på at æ bare har lærlingeinntekt... dattra vår kommer vi tel å ha 50-50, har funnet ut at d e d beste for ho:)
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Sender deg en lang og varm klem.. Håper du får en fin jul på tross av.. Ta tiden til hjelp..
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 ja æ ska ta tiden tel hjelp, tusen takk for en varm klem... ja håpe at æ får ei fin jul, men kommer ikke tel å ha dattra vår på julaften, d ska pappaen ha... ho kjenner ikke min familie like godt, som mannen min sin familie:)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Godt at dere er reaslistiske og logiske, og at dere tenker på datteren deres!!! Og det blir nok en tung tid, men det er bare for en periode Jula blir nok bra den.
fjordpia*3gullunger*+spire Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 takk takk:) ja vi mener at d beste førr ho e at d blir sånn, fordi at han kommer tel å ha huset, å d beste førr ho e jo å få være i huset mye, men at ho kommer tel å være like mye hos mæ da:) trur nok at æ kommer tel å klare d, eller d vil si æ SKAL klare d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå