Gå til innhold

da har æ funne mæ leilighet,å flytter ut snart:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

æ vil ikke flytte ut, men vi er kommet tel ett punkt der at vi e lei, å ikke har de samme følesan som før... vi har slette længe sikkert i 6-7 mnd...

han e fantastisk god å snill,har ingenting me d å gjøre... d e bare at vi træng en pause fra hverandre...

men d e tungt, å æ takle d ikke så bra at æ ska fløtte ut herifra, men som han si, så e d bare 3-4 min gåing herifra vi bor nu...så vis æ skulle bli ensom, så sku æ bare komme opp hit, så sku vi snakke litt:)

hybelleiligheta e ikke på mer enn 40kvm, men d koste bare 3500 krona i mnd, å æ har ikke råd tel nå mer, med tanke på at æ bare har lærlingeinntekt...

dattra vår kommer vi tel å ha 50-50, har funnet ut at d e d beste for ho:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender deg en lang og varm klem..

Håper du får en fin jul på tross av..

Ta tiden til hjelp..

Skrevet

ja æ ska ta tiden tel hjelp, tusen takk for en varm klem...

ja håpe at æ får ei fin jul, men kommer ikke tel å ha dattra vår på julaften, d ska pappaen ha... ho kjenner ikke min familie like godt, som mannen min sin familie:)

Skrevet

Godt at dere er reaslistiske og logiske, og at dere tenker på datteren deres!!! :)

Og det blir nok en tung tid, men det er bare for en periode :)

Jula blir nok bra den. :)

Skrevet

takk takk:)

ja vi mener at d beste førr ho e at d blir sånn, fordi at han kommer tel å ha huset, å d beste førr ho e jo å få være i huset mye, men at ho kommer tel å være like mye hos mæ da:)

trur nok at æ kommer tel å klare d, eller d vil si æ SKAL klare d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...