Bærta å babyn Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 trur det er det.. kan noen oversette følgende? Mitä kuuluu? Onko kaikki hyvin
Patetica fåkksi Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Kaks = to Sulje ovi, kiitos = vennligst lukk dören Sisaltaa = med eller no. Det förste du skreiv hörtes ut som "ku-lua mi
Den heldige eier av ett barn Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Yksi- en Kaksi- to kolme- tre Neljä- fire Viisi- fem Kuusi- seks Seitsemän. syv Kahdeksan- åtte Yhfeksän- ni Kymmenen- ti Så til dine ord.. Onko- har Kaikki- alle Hyvin- mye
-Hengebuksvinet- Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Første setn: Hvordan går det? Hyve betyr bra, så vil tro at setning to er noe a la: Bare bra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå