Gå til innhold

Hvilken søskenvogn skal dere ha(dere gravide)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har termin 12 Mai, barnehage tantene til lillgutt kom med en del kommentarer i dag...hehe...de mente at jeg kom til å få det travelt i noen år framover. Det har de nok rett i!! men ååå så gøy det blir også!

 

Vi holder på med vogn kikking...har dilla så jeg har i grunn drevet med det en stund.

 

Har funnet mine kriterier:

Hardbag, mot meg

4 hjul, men 2 svingbare foran.

IKKE svart, blå,brun!!

Lett å legge sammen

ta minst mulig plass i bilen

 

Som du sikkert skjønner..ikke så veeeldig lett å finne.

 

og billige er de heller ikke. Til og med de brukte er jo dyre og da har man ingen garanti hvis noe ryker.

Vi skal derfor ha en ny vogn.

 

Har funnet 4..kanskje 5 som har det jeg er ute etter:

Emmaljunga, OTH, Easy walker, babytravel og kanskje TFK( i nederland har de, men vet ikke om de er kommet til Norge)

 

OTH har det kuleste fargen. Helt rå å se på. Men knøtt liten bag.Og dyrest(ca 11000 kr)

Emma sin koster 10600 kr...en god 2. plass, men den har størst hardbag, bare 2 cm skiller den og duo edge madrassen. og antageløig best kvalitet og definitivt den lengste garantien. 3 år.

Easy walker har jeg enda ikke fått sett på, men det kan se ut som om den blir minst i bilen. Koster ca 9000 kr

TFK har jeg heller ikke fått sett, koster ca 9000 den også.

babytravel er absolutt billigst koster bare 5000 kr, Har ikke fått sett hardbagen, men den blir liten sammenlagt. Men jeg lurer veldig på hvordan den vogna kan bli så billig og alle de andre mer kjente merkene er forholdsvis dyre. Hm Hm...kvalitet??

 

Har du kikket noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her i huset har vi bestemt oss for en teutonia team alu s4.

Men vet aldri,kan hende vi ombestemmer oss igjenn, lenge til mars og termin enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste vogna jeg har funnet hittil er OTH..men er ikke helt fornøyd med den heller (liten bag)

 

håper bugaboo kommer med søskenvogn for da skal jeg ha den.:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...