frøken blå Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Hm.... ikke jeg. Ikke fått julestemning ennå. Har kanskje noe med å gjøre at vi mistet et familiemedlem i lungekreft igår.... Så altfor ung. Kun 40 år. 2 små gutter mistet sin mor.... Huff, er tragisk. Ord blir fattige!
NoDoubt Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Off... Kjempe trist. Alltid trist når unge mennesker dør:-( Sende deg en goe klem vennen:-)
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Kjenner til det. Mistet helt piffen selv i år.. Julen er virkelig ikke det samme uten mamma. Har pyntet med noen røde lys og skal ta frem adventsstaken i morgen. Det får duge inntil videre..
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Og beklager tapet av et familiemedlem.. Trist og meningsløst når et så ungt menneske mister livet.. Varm klem fra meg..
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Pyntet til advent ja, men jula får vente til 23 desember :-) Uff, trist å miste sine kjære. Håper dere får vært mye sammen og gråte sammen. Og at midt oppi det hele at dere klarer å gjøre førjulstiden og juledagene så kjekke som mulig, spesielt med tanke på barna....
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Uff da... Å miste et familiemedlem i denne lunefulle og urettferdige sykdommen er noe jeg ikke unner noen! Varme tanker til dere! Julepynting gjør vi lillejulaftens kveld, det er på julaften jula begynner. I løpet av morgendagen, en eller annen gang, så kommer adventsstjerner og lys på utetreet på plass.
bente69;) Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Så trist å høre om tapet av en i familien din, frøken blå *klemmer ¨på* Kreft er no dritt!! Når det gjelder pynting til jul blir jeg helt sjokkert over folket her inne. Som i dag har funnet frem alt av julepynt, det eneste som mangler hos mange tror jeg er juletreet ( hadde de kunne kjøpt det, hadde de sikkert kjøpt og pyntet det...hehe) Nei, det er ikke jul enda, nå er det advent. Da er det tid for adventsstaker i vinduet og på bordet evt. julegardiner i kjøkken vinduet (noe jeg ikke har). Thats it, etter min mening. Når vi kommer til lille, lille juleaften pynter vi alt uten om juletreet, det pyntes lille juleaften:)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Har fått opp adventsstake og julestjerne + røde duker. El. blir det ikkje pynta så veldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå