Gå til innhold

Har alle pyntet til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.... ikke jeg. Ikke fått julestemning ennå. Har kanskje noe med å gjøre at vi mistet et familiemedlem i lungekreft igår.... Så altfor ung. Kun 40 år. 2 små gutter mistet sin mor.... Huff, er tragisk. Ord blir fattige!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off... Kjempe trist. Alltid trist når unge mennesker dør:-(

Sende deg en goe klem vennen:-)

Skrevet

Kjenner til det. Mistet helt piffen selv i år.. Julen er virkelig ikke det samme uten mamma. Har pyntet med noen røde lys og skal ta frem adventsstaken i morgen. Det får duge inntil videre..

Skrevet

Og beklager tapet av et familiemedlem..

Trist og meningsløst når et så ungt menneske mister livet..

Varm klem fra meg..

Skrevet

Pyntet til advent ja, men jula får vente til 23 desember :-)

Uff, trist å miste sine kjære. Håper dere får vært mye sammen og gråte sammen. Og at midt oppi det hele at dere klarer å gjøre førjulstiden og juledagene så kjekke som mulig, spesielt med tanke på barna....

Skrevet

Uff da... Å miste et familiemedlem i denne lunefulle og urettferdige sykdommen er noe jeg ikke unner noen! Varme tanker til dere!

Julepynting gjør vi lillejulaftens kveld, det er på julaften jula begynner. I løpet av morgendagen, en eller annen gang, så kommer adventsstjerner og lys på utetreet på plass.

Skrevet

Så trist å høre om tapet av en i familien din, frøken blå *klemmer ¨på* Kreft er no dritt!!

Når det gjelder pynting til jul blir jeg helt sjokkert over folket her inne. Som i dag har funnet frem alt av julepynt, det eneste som mangler hos mange tror jeg er juletreet ( hadde de kunne kjøpt det, hadde de sikkert kjøpt og pyntet det...hehe)

Nei, det er ikke jul enda, nå er det advent. Da er det tid for adventsstaker i vinduet og på bordet evt. julegardiner i kjøkken vinduet

(noe jeg ikke har). Thats it, etter min mening. Når vi kommer til lille, lille juleaften pynter vi alt uten om juletreet, det pyntes lille juleaften:)

Skrevet

Har fått opp adventsstake og julestjerne + røde duker. El. blir det ikkje pynta så veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...