Gemini7 Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Har skjønt at det har å gjøre m antall ganger man har prøvd å bli gravid, men hva står det for? Noe m kunstig befruktning el.l? Excuse my ignorance!!
Beama Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 står vel for prøveperiode. 1 prøveperiode er fra første dag i mensen og helt til man får mensen igjen. Er iallefall sånn jeg har forstått det.
Babyønske �� Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Enkelt og greit : PrøvePeriode, eller prøvemåneder. Jeg har prøvd i 6 mnd og er i 6. pp :-)
Gemini7 Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Aha, thanx:) Ikke lett å orientere seg i alle kodene bestandig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå