*Vetlis* Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 en pen kjole til snuppa mi i str 50?? Føler jeg har vært overalt, men de fleste har bare fra 62 å oppover?
Beama Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 så kapphal hadde noen nydelige bittesmå kjoler.
Babyønske �� Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Det tror jeg kan bli vanskelig. Jeg jobbet i barnebutikk tidligere, og det var svært sjelden vi hadde kjoler i str 50. Hendte vel vi hadde i 56, men ikke mindre.
*Vetlis* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 Oki, skjønner :-( Har vært på Cubus, H&M, kapphal Lindex osv... men fant ikke noe. Må vel ut av senteret å inn i andre litt mer spesial foretninger kanskje ?
Beama Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Fant og noen i str. nyfødt hos www.barnegarderoben.no Og de har 40% rabatt de neste 2 dagene;)
*Vetlis* Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2007 Beama med Andrea og bøllefrøet! Tusen takk :-) Raser inn på nettsiden med en gang :-)
Beama Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Bare hyggelig;) Ser nå att det de kaller nyfødt er str. 56. Men min erfaring med klær fra barnegarderoben er att de kan være litt små i størrelsen.
OhMyGod!!! Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 åååh sånne kjøredresser var det mange nydelige av på den siden da, smelter helt jeg
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 blir ikke i str 50 da, men jeg har kjøpt en rosa kjole på sparkjøp til snuppa mi. Min erfaring med sparkjøp sitt baby-tøy er at de er små i str, så jeg har kjøpt i str 60 og den tenker jeg at hun skal bruke når hun er nyfødt.. Brukte pysjer i str 62 fra sparkjøp til sønnen vår da han var nyfødt (54 cm lang), og de var bare bittelitt for stor.
pandabjørn Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 *Vetlis* Jeg har kjøpt bergunder kjole til Linnea på nøste på Tolvsrød i str 56, med hvite silkearmer å greier veldig fin kjole.... hun har ikke prøvd den ennå, men tenker den blir fin på julaften.. så har jeg kjøpt rosa kjole til nyttårsaften med hvit pels rundt armene og rundt kjolen den kjøpte jeg på Barnashus også i 56 så det blir nok passe til nyttårsaften
Vibe80 Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Har du prøv EXIT? Usikker på utvalg i str der, men det ha masse fint:)
tiltiderensom Skrevet 2. desember 2007 #12 Skrevet 2. desember 2007 Hvorfor må hun ha på kjole? Hun er jo så liten... Hva med en nydelig blondeboddy og noen söteströmper, med blonder? En så liten sover jo stort sett hele tiden, kan da umulig väre särlig behagelig med kjole på da... Men det er min mening da. Jeg synes så mange glemmer å tenke komfort og på hva som er praktisk for den lille...
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. desember 2007 #13 Skrevet 2. desember 2007 Jeg ville også hatt kjole til snuppa mi om hun hadde blitt født før jul Jeg har mange fine små kjoler på Babyshop og Fru Lyng. Veldig glad i Fru Lyng jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå