Gå til innhold

Aker seg under dyna!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger råd! Jenta på knappe fire uker aker seg under dyna om natta! Fant henne i fotenden under dyna i morges! Hva skal vi gjøre for å unngå dette? Noen tips? Tenker å rulle sammen et teppe i natt og legge vedf føttene hennes for å stoppe henne, håper det hjelper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på www.barnetrend.no og bestill en Grobag bag (2,5 tog er den varmeste)

Dette er en pose som du barnet ligger i, og den erstatter dynen samtidig som babyen har en anbefalt temperatur med rett påkledning i. Det medfølger en måler og bakpå kan du se hva du skal ha på babyen om natten etter hvor varmt det er i rommet. Sverger selv til denne ;) Genialt, pluss at babyen når hun blir større ikke vil bli kald på natten pga at hun har sparket av seg dynen......noe de gjør!!!

Skrevet

Den posen så jo veldig kjekk ut da! Men hvordan holder babyen seg varm på armene? Og hvordan funker den når det er KALDT på soverommet??

Skrevet

Legg henne så langt ned i senga (med dyna langt nede også selvsagt) at hun ikke kan ake seg lenger ned =o)

Skrevet

Jeg har en sånn grobag (2.5 tog), 0-6mnd jeg skal selge hvis du er intressert! Vi hadde nemlig samme problemet, men det løste seg raskt når vi fikk denne! ble kjempeglad iden, og har nå skaffet oss en i en større str. Den er tynn, men varm og god! Vi har alltid vinduet åpent om natta, men han var like god og varm som alltid! Da hadde han bare bomullspysj og sokker på seg! Gi lyd hvis du er intressert!

Skrevet

nå bestillte jeg en sånn grobag ihvertfall:) virka kjempe bra.. roter hele tiden frem og tilbake fordi jeg er så usikker på om hun har på seg nok klær, om det er for varmt, kaldt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...