Gå til innhold

Noen med tre av samme kjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter jenter nr 3 :)

det er 2 år mellom hver jente, så de vil få mye glede med hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har tre gutter :-) Er litt under 2 år mellom de to eldste og så 2år og 9 mnd mellom de to neste.

Skrevet

Nope jeg har ikke, men vet om fler bl.a LOTP har det.

Mener å ha lest/hørt at om en har to av samme kjønn er det 75% sjanse for at barn nr 3 blir av samme kjønn også.

Skrevet

ja, det sa jordmora også ;) sa før hun begynte at det sikkert er ei jente til, hehe

Skrevet

Ja, det har jeg også lest, men også at på en evt nummer fire er det plutselig 50-50 sjangse for hva det blir igjen av en eller annen rar grunn. Det stemmer faktisk på de jeg vet om med fire barn hvor de tre første var av samme kjønn, nøyaktig halvparten har også den siste med samme kjønn og de andre med det motsatte, hehe...

Skrevet

jepp her er det 3 jenter og jeg forventer myyyye hormoner i fremtiden hehehe. Jentene dine får sikkert mye glede av hverandre. Her er det 22 mnd mellom nr 2 og 3 og de koser seg mye sammen. Eldste er 6 år eldre enn nr 2 så de er ikke akkurat på nett:)

Skrevet

tre pubertetsjenter på en gang kan bli en prøvelse ;)

Skrevet

ja merkelig nok synes alle så synd på mannen hehehehe hva med meg da er det ikke sååååå synd på meg:) Heldigvis får vi øvd litt på eldste først som nå er 9 år:)

Skrevet

Min sambo har nå tre gutter, 11, 9 og 1 år, sistemann er vår felles. Da vi var på ultralyd sa hun at det da var mest sannsynelig at det var gutt denne gangen også, og jammen hadde hun ikke rett. Og gubben som trodde det hjalp å bytte dame, neida hi hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...