Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 er de som skryter av å stemme FrP. Tilfeldig? Neppe... Griske, selvfokuserte, uvitende idioter!
Gjest ->>- Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Tsk. Fadderordningene er da FrP-politikk i praksis: Hjelp dem der de er og gjør det som frivillige, private initiativer.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Ja, men det ironiske er jo at de ikke gidder å hjelpe dem der engang. Guuuud forby at ikke lille Kevin skulle få enda et tonn leker på rommet sitt...
Den drygaste Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 det er ganske idiotiske argumenter du kommer med anonym. skal man skamme seg for at barna våre har det de trenger og kanskje litt mer?
Gjest ->>- Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Joa. Men vi har ingen grunn til å ri vår høye kjepphest verken du eller jeg, vi bor sikkert i overdådig luksus og har alt vi trenger vi også.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Jeg er hverken fadder eller frp'er... Jeg var fadder til ei når jeg var yngre, men hun døde...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 jeg er ikke fadder og ikke frp fan. Jeg er derimot veldig grisk, selvfokusert og ekstremt uvitende:)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. desember 2007 #10 Skrevet 2. desember 2007 Nå trodde jeg de hadde begynt med fadderordning på skravle=)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. desember 2007 #11 Skrevet 2. desember 2007 Jeg er heller ikke fadder for øyeblikket forresten, og er til opplysning trofast Arbeiderpartivelger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå