yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Vi holder på å montere kjøkken fra ikea (Solär heter det) og hadde egentlig tenkt oss benkeplate i bøk laminat. Vi har parkett i bøk:-) så tenkte kanskje det kunne være fint. Men, nå har jeg sett litt rundt og fått mer og mer lyst på hvit,tykk benkeplate. Noen som har det? fordeler og ulemper?
Gjest ->>- Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Vi har. Ikke vår ide. Ikke gjør det. Ikke med mindre du har en fetisj for støvtørking og flekkgnukking.
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 Det er kanskje best med noe i tre? har mørk salongbord og tv-benk, like ille det:-( det skal vi allefall aldri ha mer...men kanskje litt annerledes med en benkeplate. Kaffiflekker vil nok synes veldig godt...:-/hmm...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Hater den dumme, hvite møkkaplata fra IKEA noe intenst. Flekker og støv er et helvete og nå som den begynner å bli litt gammel er riper også fremtredende. Og ikke nok med det, fr å få vekk alt må den klores med jevne mellomrom. Rust etter jernkjeler eller flekker fra blåbærsaft kan du bare glemme... De blir der til plata byttes.
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Takk for svar:-) Vi skal ikke ha benkeplate fra ikea, skal finne en annen leverandør. Det er også vanskelig å finne benkeplate i bøk som passer til gulvet...alle har forskjellig nyanse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå