Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg spiste en god del til frokost, kom plutselig på nå at det er farlig for babyen i magen!!! Jeg er 23 uker på vei. Kan det skje noe alvorlig galt med babyen min nå?
Patetica fåkksi Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Mest sannsynlig kommer dere til aa stryke med begge to.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Nei ,tror du kan ta det helt med ro..Det er jo ingenting du får gjort med nå.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Er du uheldig og fikk i deg toxo-smitte, så er det en sjanse for at du kan få et barn med alvorlige misdannelser ja, men det gjør vel ingenting?
76mod -og-fødeklar Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 elsker spekemat og har spist det i alle mine tre svangerskap. har ennå ikke fått ett hjerneskadet barn;) slapp av...bekymring er ikke bra det heller.
Tante Bassa Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Jeg og glemte meg bort og spiste spekeskinke. Men sist jeg var gravid hørte jeg aldri om dette, så da spiste jeg mye spekeskinke. (lenge siden altså; i 89 og 91) Begge jentene mine er friske og raske.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Trodde dette var et tulle-innlegg jeg?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 hm, blei sendt avgårde litt tidlig her. Hvis det ikke er kødd - Hvorfor legger du det ut på krangle??? Er jo mange som kaster seg over et sånt innlegg... Selv har jeg noen i familien som var så uheldig å få toxo, så jeg tør rett og slett ikke spise "risiko-maten" selv om jeg vet at det er svært minimale sjanser for å få smitte. Går sikkert fint med deg - en skal ha max uflaks hvis ikke.
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #10 Skrevet 3. desember 2007 Håper det er lys i tunnelen for deg!! Rart en lar seg provosere av sånne meningsløse,dustete innlegg.....Men,til saken,DU KOMMER TIL Å DØ OG DET GJØR BABYEN DIN OGSÅ!!!!!
Fruktis¤Adele 2 år¤ Skrevet 3. desember 2007 #11 Skrevet 3. desember 2007 Sorry,hvis det var seriøst,er rimelig mange hormonelle damer her,trodde du la det ut for å få noen sinna tilbakemld,legger meg flat... Unnskyld!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå