Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Jeg tok 2 tester tidligere i uken (på forskjellige dager), og begge var positive. for 1 time siden da jeg var på toalettet, kom det friskt blod, og noe jeg vil si var koagler...Var på toalettet litt senere og da var det ikke blod i det heletatt... Noen som vet hva dette er? Har jeg ikke vært gravid, har jeg mistet, eller? Takknemlig for svar.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Du trenger ikkeå ha mistet fordi,men kan være.Ta en legetur på mandag!! Lykke til..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 hmm... bllir vel nødt til det... takk for svar! tar gjerne imot flere svar...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Jeg vet ikke hvor langt du er kommet nå, men da jeg mistet var jeg i uke 7-8 og da blødde jeg mye! Det var sånn "første dagen i menstruasjon"-aktig i sikkert 14 dager før jeg kom meg til lege, og jeg blødde iallfall 14 dager til etter det igjen også. Denne gangen har jeg ikke blødd en dråpe i svangerskapet, og er nå i uke 26, men jeg leser at det er mange som blør litt i starten uten at det betyr at de er iferd med å miste. Du kan jo kanskej prøve å forberede deg på det verste, men håpe det beste.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #5 Skrevet 2. desember 2007 jeg blødde i begynnelsen av svangerskapet. Så legen sa det var SA og sendte meg på UL og hun var enig med den første legen. Men begge tok feil og jeg er nå 31 uker på vei:) Så ta deg en tur til legen, og om de sier du har mistet må du spørr om hvor lenge hcg'en sitter i kroppen etter en SA. Det gjorde ikke jeg, så jeg fant ikke ut att jeg fortsatt var gravid før i uke 15:P
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #7 Skrevet 2. desember 2007 Hun skrev lengre oppe at hun spurte her fordi hun ville være anonym. Men det er vel en grunn til at du titter innom her. Var du klar til kamp nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå