frøsa Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Kan være en liten sjanse førr at eg e gravid.Snuppa e 6 mnd.Eg måtte fjerne spiralen pga blødninge,og begynte med pillen.Venta 1 uka før vi hadde sex.Skal ha mensen om 2 daga,og i dag blei eg plutselig kjempedårlig form,svimmel og skjelvinge,akkurat som sist eg va gravid.Kanskje e d psykisk,førr eg snakka med ei synsk dama like etter forrige mens,som sa at eg måtte være forsiktig vesst eg ikkje ville bli gravid,førr eg va VELDIG fruktbar akkurat no.Dæven steiki,altså!D e sekkert bare nerva,trøste meg sjøl,trøste,trøste.................
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 hehe, trodde det var noe ALVORLIG jeg :-) da blir det jo to tette, da --det klarer du fint, veit du:-) Får håpe den ikke slår ut, men gjør'n det -- så takler du det
frøsa Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2007 He,he,trøste,trøste..............Men ingen å skylde på ihvertfall........
Mamma Mirabell Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 trenger ikke være graivd fordi du føler deg dårlig. ofte jeg føler meg dårlig, men er ikke gravid :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå