Gå til innhold

herre, jeg må flytte ut innen 1 mars!!!!!!!!!!!!! VIL IKKE!!! :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husverten var innom i dag og sa at jeg måtte flytte ut innen 1mars pga de skal ha full oppusing av leiligheten her ( den er meget gamel) og det kan ta mange månder og de vet ikke om de skal leie ut etterpå eller gjøre leiligheten til deres. Jeg måtte kjempe mot tårene da han sa det, vi har bodd her hele min sønns liv i 3 år!! Jeg vet leilihheten er gamel og at det virkelig trengs men jeg elsker leiligheten og vi stortrives såååååå godt her:( snufs, vil ikke, ikke, ikke flytte. har gråtet flere ganger i dag sps når vi var ute og jeg sa til min sønn at vi måtte tenke på å dra hjem, men snart er desverre ikke dette hjemmet vårt mer:(

En annen ting er at jeg bor i Bergen (landås) og vi betaler 4500kr måneden for en 3-roms!!!!!! det er BILLIG ( men litt pga standeren er dårlig) og leiligheten er 55kvm!! Kommer ALDRI i havet til å finne en leilighet på 3roms , 55kvm til den pris. Sett litt inne på finn.no der er noen 2roms til 6000-7000kr måneden!!! HJELP! Det er så dyrt, fatter ikke hvordan jeg skal finne en "rimelig" leie og fin leilighet:(

Noen som vet om jeg får MER bostøtte om leien blir dyrere i den evt leiligheten vi kommer til å leie? Jeg har 2000kr i bostøtte nå ( mye pga lav tander og mye strømforbruk)

HJELP noen!:( hilsen en som er veldig trist i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lei på landet, sotra, askøy, nordhordaland eller noe. eg bor 30min biltur fra sentrum betaler 4000kr i mnd for 70kvm 2 soverom.... dette er og god stadar i et hus bygd i 2000.

håper det ordner seg! skal du bo billigt men bra er det nesten bedre å komme seg litt uttafor.

Skrevet

uaktuelltå flytte noen andre steder enn landås pga super barnehage til min sønn og vil IKKE ta han ut av den bhg! Bhg ligger 3 minutter fra her vi bor nå, fikk den plassen nå i august etter 2 års ventetid på den. Fantastisk bhg.

NR1: Finne en leilighet nær bhg

(blir ikke lett:()

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...