Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Men vet ikke om jeg orker helt ærlig. Mest lyst til å legge meg, men mannen og ungene kommer hjem i morgen og da hadde det jo vært supert at huse var koselig 1. søndag i advent....noe det ikke er nå for å si det sånn. Er vel bare å finne frem bøtta:(
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 gå og legg deg, så vasker du huset imorgen formiddag!!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 vurderte det, men skal jeg bli ferdig til de kommer hjem må jeg jo opp senest 06 og det frister ikke akkurat hehehe
~sjiraff~ Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Man rydder ikke og vasker på en lørdagskveld...! Da drikker man vin og koser seg om man er hjemme alene ;o)
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 åja kommer de så tidlig hjem... du får ta en meget rask shinings da, en times tid m støvsuger i den ene armen og vaskebøtta i den andre, he he, det gjør underverker vettu!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå