Gå til innhold

Uff, hatt feber siden torsdag kveld.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke moro når de små er syke.

 

Han er ikke forkjøla eller annet synnelige tegn, kun feber.

Rundt 38,5-39,5 siden torsdag kveld. Får febernedsettende innimellom. Men er ellers i god form.

 

Bør legevakt kotaktes i morra om han fortsatt har feber?? Kan ha ha influensa? hvilke tegn er det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er noe som går, dette med kun feber i mange dager, så kommer hosten. Begge her har hatt/har det.

Man sier jo vanligvis at dersom allmenntilstanden er grei og at han spiser og drikker er det ikke nødvendig med lege, MEN dersom du er bekymret og usikker ville jeg tatt kontakt med lege, mors følelser er det lurt å ta hensyn til!

 

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...