Gå til innhold

Hvor er den gode gamla jula blitt av???

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke noe koselig adventskalender\julekalender på tv

snøen kommer såvidt og smelter bort, eller regner bort,

ja om det i det heletatt kommer noe snø.

og jeg kan remse opp i det uendelige... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel heller kanskje det at du er voksen og opplever ting på en annen måte? Kan ikke være barn bestandig...

Var jammen ikke mye snø her jeg bor før heller ;-)

Skrevet

i fjor kom den første snøen natt til 1 jan:(

kanskje jula blir mer morsom til neste år når tulla mi skjønner at det er jul... hihi

gleder meg nå uanz til å se åssen hun reagerer nå til jul:)

Skrevet

Den globale oppvarminga er roten til at jula er borte ;-)

Hvorfor har vi det sånn at alt var bedre før? Tror barna våre har koselige juleminner selv om skomakergata ikke er på tv. Husker et år for litt siden skomakergata gikk, jenta syntes det var utrolig kjedelig, og jeg var så skuffa over at hun ikke likte det. Kanskje våre forventninger ikke samsvarer med barnas forventninger?

Skrevet

har sikkert litt med utvikling til barna oxo å gjøre.. sikkert derfor julekalenderen er slik den er på nrk.. hehe..

Skrevet

Jula har gjemt seg på et lite sted rett utenfor Drammen!

*titter ut gjennom nyvaskede vinduer, fordi julelysa, på snøen*

Det knitrer på peisen, lukter pepperkaker og nyvasket, julemusikken står lavt på og jeg koser meg med den lille timen jeg har alene i dag:)

Skrevet

For min del kom den "gode gamle jula" tilbake når jeg fikk unger! Nå er de snart 2 og 4 år, og vi elsker å kose oss med juleforberedelser i hele desember :)

Har snø også vi da!

Skrevet

ååå hørtes koselig ut:) det hørtes jammen ut som jula har gjemt seg der,, her er det bare sørpe og dritt vær

i går kjøpte jeg meg ny kåpe jeg skulle bruke når snøen kom, i dag regna det:S akk ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...