LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Prøver meg først jeg: pga mye jobb (pendling) i desember blir det kun gjenstander, ingen opplevelser. Dem tar vi som de kommer. Men kalenderen inneholder: plekter, rumpeakebrett, Atomic Swing med Vidar Busk, 2 plater + DVD med Hellbillies, Asterix-film, stemmeboks, strenger, fiskemat, The Best of Toto, ei Nazateh-plate (husker ikke hvilken), umbraconøkler og en drømmefanger. Pluss godteri de dagene han skal til pappan.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hmm, her inneholder den et "basic builing cups" sett, foredelt utover noen dager, et tesett demontert til nødvendig antall dager. En bok om tigergutt, en bok om en lille i monsters inc, en klisseball, og et sett med forskjellige fly og båt greier som hun kan ha med når hun skal bade:)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Ikke spesielt originalt her i huset, tror jeg. Et bittelite smykke til å ha på jakka i dag, litt ullklær, litt lego fordelt på et par-tre dager, maxi-perler med brett fordelt på et par dager, litt godis, noen små bøker og litt leker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå