Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Tror ikke den er på nett. Man må ha godkjenning (?!?) for å drive med den... Tatt den på skolen i sammenheng med strategisk ledelses greier...
Store My Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Finnes den på nettet eller må jeg til en psykoanalytiker? (Regner ikke med at Jung var oppdatert på internett, men det går jo an å drømme - åhhh, dårlig spøk, jeg vet :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ble en liten rund kjekkas i miniskjørt.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Dersom man ikke har tatt testen vet man jo heller ikke typene, men jeg er en ENTP, litt på grensen til en ENFP. Sa det deg mye? Hihi..
Store My Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Ha - fant en nett-test og tok den, selvfølgelig :-) Ble ENTJ - med følgende karakteristikker: ENTJs generally have the following traits: * Driven to turn theories into plans * Highly value knowledge * Future-oriented * Natural leaders * Impatient with inefficiency and incompetence * Want things structured and orderly * Excellent verbal communication skills * Dislike routine, detail-oriented tasks * Self-confident * Decisive Brukbare karriereplaner inkluderte universitetsprofessor, og det passer meg i grunnen bra ;-) Ser at din profil beskrives som visjonær - høres bra ut! Testen finnes her, om det er flere som vil prøve: www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Ah, så det finnes en nettvariant:) Har ikke lett asså... Med din sammensetning så kunne jeg i grunn veldig gjerne trengt deg på neste prosjektoppgave;) hihi..
Store My Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Klart jeg stiller opp! Er akkurat ferdig med avhandlingen min, så jeg trenger litt å gjøre ;-) Subber rundt og lurer på hvordan jeg skal forberede meg til disputasen...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Hehe. Den er pittelitt tidkrevende men du kan jo hoppe inn på årets semesteroppgave som oppvarming, så tar vi neste år som det kommer;) Hehe... Avhandling om?
Store My Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Tror ikke jeg tør svare på det her, da blir jeg muligens gjenkjent, er nemlig ikke så mange som skriver om dette - men det er innenfor kulturforskningsfeltet med dragning mot musikk... Riktig gøy har det vært, faktisk :-) Hva handler semesteroppgaven din om da?
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 veldig glad jeg tok den testen forresten, var en link til karriere valg der, og der sto jammen i meg det valget jeg har tatt så nå føler jeg virkelig jeg er på rett vei:)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 INFJ?! Du og jeg er mao VELDIG forskjellige;) Min handler om å lege markedsplan for et fiktivt firma, samt legge noen strategiske føringer, planlegge distribusjon, lage visjon og forretningside, slik at de kan starte opp i Norge. Kultur ja:) ALT er mer spennende enn min egen oppgave om dagen!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #20 Skrevet 1. desember 2007 hehe, jepp det er vi nok noen av de kjente personen som var listet som INFJ var bla. Nelson Mandela, Martin Luther King Jr., Mother Teresa og dette sitat som er tatt fra tolkningen av denne typen kler meg veldig godt: they are generally "doers" as well as dreamers )))
Store My Skrevet 1. desember 2007 #21 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, vi kan klekke ut en genial plan for et firma som selger kulturforskningstjenester - todelt bonus: Du får en fantastisk semesteroppgave og jeg får en fiks ferdig firmamarkedsplan ;-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #22 Skrevet 1. desember 2007 Nå har jeg dessverre blitt tildelt firma da, noe så spennende som hjelmer. Jeg er LEI hjelmer, tror jeg på trass kommer til å styre unna alt som krever hjelm det kommende året:p Hihi... Men neste semesteroppgave (som påbegynnes i januar) er med valgfritt firma!
wirre;o) Skrevet 1. desember 2007 #23 Skrevet 1. desember 2007 ISTJ... Men da jeg tok den på jobb ble svaret noe annet... da var det også flere spørsmål
Sololight Skrevet 1. desember 2007 #25 Skrevet 1. desember 2007 Jeg ble ENTJ...og min beste venninne tok den samtidig og fikk ENFP. Jeg dominerer og hun føler, hehe. Fikk oss en god latter, for det var en del gode poeng der, selv om vi syntes det var vel satt på spissen. Men hun er også kreps og jeg er løve, så det er jo litt morsomt at profilene våre i testen også har paraleller til horoskopet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå