Gå til innhold

Hva har du lært i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har lært av min 2-åring at det går ann å ta av tastene på pc'en. Og så lærte eg å sette dei på igjen....

Ka har du lært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lært at det ikke er særlig lurt for et voksen menneske å bruke kiddo stoler eller tripp-trspp stoler som stige for å nå noe høyere opp. Som bevis har jeg fått meg en dugelig lårhøne ;-/

Skrevet

At det går an å være vanskelig og la være å spise en hel dag, men at man gir seg innen kveldsmaten kommer på bordet!

At 15 mnd gamle jenter liker å pynte pepperkaker, så lenge de har fri tilgang på melisblanding og nonstop:p (op pepperkaker helst, tror jeg har 7 igjen jeg... men de ER pynta asså!)

Skrevet

Sambo har ihvertfall lært at 1,5dl og 1,5L er to forskjellige ting(lage pizzadeig...)

Skrevet

Jeg har lært at det ikke er lurt å gå hele dagen uten mat.

Var så sulten i sta at jeg ble helt umulig å ha med å gjøre *ler*

"ta deg en bannan" sa gubben mens han laget mat,hehe.

Jaja.....deilig middag og jeg er så blid atte:o)))

Skrevet

At fliser sitter veldig godt når du skal ha de av veggen igjen, og at det er umulig å få de av hele. Noen blir nesten bare støv.

Skrevet

at av og til må man bare la alle hemninger fare og være åpen og ærlig og gråte foran fremmede, selv om det føles litt rart.. :) da får du trøst og den hjelpen du trenger, og alt blir så mye bedre.. :)

Skrevet

At det er fryktelig dyrt å gå til frisøren....... da jeg betalte husket jeg hvorfor jeg farger håret selv......:)

Skrevet

Hvor utrolig mange kalorier det er i pepperkaker :-/

Herlighet, smør, sukker og sirup røres sammen. Bland i kremfløte... Hjelp ;-)

Skrevet

At livet har veldig mange sider, og at du noen dager går fra opptur til nedtur.

Et vennepars datter fikk vite at svulsten hun har i magen er godartet - min bestefar fikk vite at hans kreft har spredt seg

Sitter og ser på tv2 og gråter over de mange skjebnene der - meldte meg som fadder og har en god følelse av at nå får noen av barna det litt bedre iallefall.

Skrevet

At mannfolk er noen svin i trafikken. (Ja.. nå skjærer jeg alle over en kam) Jeg ble forbikjørt på høyre side (på en-feltsvei) av en mann som så litt mongolid ut. Vinket.. tutet i hornet.. i 70 sone..

Da bare tenkte jeg at det ikke var håp.. I det hele tatt..

Skrevet

At dattera mi er sterker en meg, det mener hun iallefall For jeg tok en bamsevitamin av henne, og jeg sa at jeg var sterkest,hvor hun svarte: mamma hør her,jeg har tatt bamsevitaminer lenge,så jeg er sterkest.... hehe, så det så....

Skrevet

Har lært at når man har barn, kan ikke alltid begge to gå på samme festen, for da må man ha b.vakt. Og når man ikke har så mange å ta av så ble det til at gubben er på fest og jeg er "barnevakt" ;)

Egentlig greit, bare litt misunnelig...hihi Neste gang er det min tur;);) (må sies at jeg kun har drukket meg full to ganger etter at jeg fikk han for 10 mnd siden)

Skrevet

At julekalendere "roper" på 5-åringer om natta. Vi var oppe tre ganger mellom 01.00 og 03.00 og nei, det var ikke morgen da... (Standard morgenrop: Mammaaa, er det morgen nå?)

Skrevet

At å tro at det er lettere å sryppe øynene til min 17 mnd gamle datter etter at hun er sovnet er HELT feil...

...endte med at hun var våken en time ekstra og at jeg ikke klarte å få dryppet det ene øyet :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...