Gå til innhold

Jeg er vimsete -hvordan er jeg da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vanligis sier ikke folk ting til meg om hvordan de synes jeg er sånn i hytt og pine, men nå siste uken har intet mindre enn tre ulike personer tre ulike settinger kalt meg for vimsete (sagt med et smil da, den ene var min mann)... Og da begynner jeg jo å lure litt på hva legger egentlig folk i vimsete? Og er det virkelig så søtt som min mann skal ha det til eller er det egentlig mest plagsomt? ;-) Med vimsete mennekser altså...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørst hvordan vimsete du er, om du er slik som snubler i dine egne bein og glemmer handlelappen hjemme og slike uskyldige ting er det bare søtt. Men er du slik som aldri får med deg det andre sier, roter bort nøkler og kler på barna tynne klær når det er kaldt blir det bare plagsomt. Skjønner? :)

Skrevet

Ah... Hmmm, er vel mest det første og litt det andre, jeg er utroooolig flink til å rote bort nøklene og glemme ungene sine barnehagesekker og kjeledresser hjemme *flau*(men da får jeg på en eller annen måte sørget for at de får det ned likevel, f.eks vedå sende det med naboene eller kjøre ned igjen en gang til), for ikke å snakke om mobilen, men den kan jeg heldigvis finne igjen ved å ringe til dem med hustelefonen da - det er vis jeg finner hustelefonen da så klart *kremt* Ok, så er jeg vel litt plagsomt vimsete da, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...