Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det begynner å bli litt utplukket i butikkene. Noen som kan anbefale en fin kjole til vesla som snart blir 7 mnd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har en kjmpefin kjole på H&M, i tre forskjellige farger. Den er sånn "silkestoff" og er litt kinesisk preg over. Nyyydelig :) Har også sko/sokker der som matcher :)

Skrevet

Ja den har jeg sett litt på, veldig søt! kanskje jeg skal se nærmere på den. Takk for tipset :-)

Skrevet

jeg fant på Zara, i grå ull med rød blomst på. Skal ha hvit bluse og strømper og sorte lakksko ( om jeg klarer å finne ordentlige noe sted..lete lete).

Regner med det kan bli litt varmt etterhvert så vi tar med skift, så kan hun søle mens vi spiser og ha på ny kjole idet vi pakker ut..

Skrevet

hei hei, veldig fine de kinesiske kjolene på hennes M. jeg var på cubus i dag, kjøpte mørk blå velur kjole m bitte små rosa blomster, med tilhørende sko.... syns den var veldig fin.. bruker alltid rosa nemlig... de hadde masse igjen i bergen, jeg vet ikke kor du bor... men lykke til..

Skrevet

Exit har en aldeles nydelig sak med tilhørende bolero :) Anbefales! Fins både i lilla og rød.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...