Gå til innhold

sykt vondt i venstre side..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bake på rykken altså.. Jeg har bekkenløsning, men de smertene er helt annerledes enn dette. Blir helt nummen av smerte og det svir skikkelig. Ingenting hjelper av sittestillinger eller noe slikt. Er varmt akkurat der det svir! Noen flere???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok fått sjekket det opp om jeg var deg - nå vet jo ikke jeg hvor langt i graviditeten du har kommet, men dersom det enda er ganske tidlig kan det jo være at egget har festet seg utenfor livmoren... Evt kan det jo være nyrebetennelse el l. Det er lettere å få når man er gravid.

Livmoren vokser raskt, og dette kan gi smerter, men tror disse er mer stikkende og kommer mer av og til? I alle fall det jeg har erfart. Og tror ikke det bruker å bli varmt og sviende der heller?

Skrevet

er ca 11 uker på vei.. nå stoppet det for en stund siden å gjøre vondt så håper det var bare noe som var forbigående... hvordan utarter nyrebetennelse seg?

Skrevet

Hei olinebrumm og knøttet.

Jeg hadde nyrebekkenbetennelse for endel år tilbake.

Veit ikke om det er det man kaller nyrebetennelse her.

Fikk da akutte smerter i rygg og mage,kastet opp og fikk høy feber.

Jeg hadde da gått lenge med en urinveisinfeksjon jeg ikke hadde kjent. Men den var ikke forbigående før jeg fikk medisiner for det.

Skummel opplevelse før jeg visste hva det var.

Klarte verken og stå eller gå på bena.

Ang bekkenløsing og MA vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive. Ved en MA er det slik at alt utvikler seg videre inkludert hormoner men fosteret slutter jo å utvikle seg.

Det er jo det som er så skummelt og skremmende for man vet liksom ikke.

Første gang gikk jeg til uke 16 før kroppen så i fra via blødninger,og sist i uke 12.

Startet begge ganger med lys rosa utflod som var veldig lite av.

Jeg veit du ikke vil gå på UL men nå er vi jo inne i uke 11.

Og hvis ting ser fint ut på UL så er det jo igrunn fritt fram for 2 trimester.

Lite som burde skje den siste uka hvis alt er bra.

Jeg tror vel også belastningen med ny UL og utredning er mindre enn bekymringa du går med daglig nå.

Jeg vil også påpeke at statistisk sett er det få svangerskap som ender med MA.

Ville tatt en tur til legen jeg..

Tenker på deg!!

Varme klemmer..

Skrevet

Hmmm ja, var vel det jeg var redd for.. Jo ja.. Må vel det etterhvert. Men ja, har så lite lyst. Må uansett kontakte lege før 12 des for å snakke om videre sykemelding pga bekkenløsning, så kan ta det samtidig.. Så kjøper jeg meg tid samtidig som jeg skal ta det opp!

Og statistikken gjelder for deg også da du!!

Men utrolig trist at du fikk gå så lenge før du oppdaget det.. Skjønner utrolig godt du sliter med det!!!!!!!

Varme klemmer mottas med takk og sendes fornyet i retur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...