Gå til innhold

hmmmmmmmm....svigermor sa noe artig...hehe


Anbefalte innlegg

Skrevet

du e ikkje gravid igjen?du har sånn tett nese som du hadde sist du gikk gravid..å det hadde vært artig med en til si ho..hehe..

saken e jo at i har tenkt tanken selv.e litt sen med uka å(for i har allerede fått den),får kjøpe test på mandag å se.

 

tar i mot barnet uansett vi,selv om det ikkje e nokka vi hat planlagt :-) hehe

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja ska gjøre det

Skrevet

tok test idag,sto ikke gravid.ble litt letta,men ble samtidig skuffa.

har ikkje fått mensen enda heller,men e kanskje uregelmessig?

 

etter den kalkulatoren sku i evt blitt befruktet 16.november.e det for tili å teste no eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...