Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 du e ikkje gravid igjen?du har sånn tett nese som du hadde sist du gikk gravid..å det hadde vært artig med en til si ho..hehe.. saken e jo at i har tenkt tanken selv.e litt sen med uka å(for i har allerede fått den),får kjøpe test på mandag å se. tar i mot barnet uansett vi,selv om det ikkje e nokka vi hat planlagt :-) hehe
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. desember 2007 ja ska gjøre det
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. desember 2007 tok test idag,sto ikke gravid.ble litt letta,men ble samtidig skuffa. har ikkje fått mensen enda heller,men e kanskje uregelmessig? etter den kalkulatoren sku i evt blitt befruktet 16.november.e det for tili å teste no eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå