Gå til innhold

Herregud,Lillesøstra mi er sikkert gravid ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som trodde jeg skulle bli mamma før henne,jaja :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor gammel er din søster??

Skrevet

16!! Hun fikk høre det ja,med tanke på att hun og kjæresten bare har vært sammen i 2 måneder,og hun har ikke gått på noe prevensjon!

Men jeg tror hun kommer til og greie det,hun er utrolig sterk psykisk og fysisk..Og jeg håper bare kjæresten hennes ikke bare stikker av..

Skrevet

min lille søster er 7 år yngre enn meg. hun fikk en liten jente 31 august, så ble hun 17 i september. jeg trodde oxo at jeg skulle være første mann, siden jeg er eldst. men sånn gikk det ikke. nå ble jeg jo ikke så lenge etter henne da, har termin om 6 dager:) hvordan tar din søster det da?? at hun skal ha baby altså.

Skrevet

Åhh :) Hvordan takla hun det da ? Kann ikke være så lett og bli mamma i så ung alder...Åhh ? Har du ? Så spennendes da ;o) Gleder meg til det blir min tur! :)

Nei,nå er det ikke sikkert da! Men hun sier hun føler det på kroppen,hun er morgenkvalm,brysten har blitt steinharde og mensen har ikke kommet enda :) Hun tar det egentli ganske bra,men hun gruer seg og si det til mamma og pappa da :) Men det er forståeli..Pappa er sann att utdanningen kommer først uansett og mamma er litt sann att barna hennes skal være perfekte,desverre :/

Skrevet

min søster gruet seg oxo veldig til å si det, og mamma og de ble nok litt sint i begynnelsen. for som med din søster, så hadde de ikke vært sammen så mange mnd. men heldigvis klarte jeg å få mamma til å forstå at det var viktigere å støtte henne i valget enn å kjefte på henne. og etterhvert så begynte de jo å glede seg til å bli beste foreldre:):) jeg er kjempe stolt av min søster. hun har klart ansvaret kjempe bra. og hun og kjæresten er fortsatt sammen og har det veldig fint:) Men siden begge gikk på skole, så bor min søster hjemme da. skal gjøre det første året. men bare husk at din søster kommer til å trenge masse støtte av deg i begynnelsen hvis din mor og de tar det tung!! men hun kommer helt fint til å klare det, det er jeg sikker på:)

Skrevet

Ukja,ja jeg kommer til være der når hun skal si det til mamma!:) Men er bare gla for att kjæresten til lillesøss er "godkjent",mamma forguder han :) Så det er jo bra...Ja,jeg håper mamma gleder seg til å bli bestemor vist hun er gravid!:) For hun har jo sagt til meg att hun vil bli bestemor om 1 eller 2 år..Men det var jo til meg da,og jeg er jo 4 år eldre :) Ja,kommer til og støtte henne masse..Ja,håper hun greier det da :) Men det er jeg 99% sikker på..:) Hun har til og med stumpa røyken,selv om det ikke er 100% sikkert att hun er det..Det synest jeg er utrolig bra!

Skrevet

Søsteren din er heldig som har deg ihvertfall:o)

Da jeg ble gravid som 20-åring synes jeg det var helt forferdelig å skulle si det til mamma og pappa!! hehe... Jeg bodde fortsatt hjemme, og gikk på høgskolen.

Det endte med at jeg kjøpte et kort fra den lille babyen til mormor og morfar;o) Skrev noe sånt som; "Jeg vil bare fortelle dere at jeg kommer en gang i april, og at mamma og pappa har bestemt seg for å beholde meg. Bestemor og bestefar på den andre siden gleder seg masse, og det håper jeg dere vil gjøre også. Mamma trenger nok masse støtte i tiden fremover, og ønsker ikke å få "kjeft" ....bla, bla, osv, osv" :o)

Bare tenkte det som et tips hvis hun er like pysete som meg og ikke tør å si det ansikt til ansikt;o) hehehe..

Masse lykke til til din søster!! Dette går nok bra=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...