Gjest Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Helt uforbredt, hun sto plutselig på døra her. Hadde med seg sønnen også. Hun er like mye et "offer" som meg, for henne er jeg "elskerinnen". Vi har snakket sammen i hele dag,grått og til og med ledd litt, det er utrolig hvor utspekulert og syk M er, han har hatt det hektisk.... Hun hadde som meg ingen mistanker ila alle disse årene og det er jo helt utrolig. Hun fikk barn med han først, noen mnd før meg. Mimmi og gutten..broren..lekte kjempefint sammen da, de ligner hverandre også. Jeg har lite kontakt med M nå, han er totalt forandret for meg og rasende for at jeg ikke vil ta han tilbake, det samme med henne. Hun har hørt han har en ny dame i stavanger nå, stakkars jente... Føler meg helt tom nå, det er for "utrolig", føler meg så lurt og synes så synd på barna, alle 3 barna om han ikke har flere da. Likte henne veldig godt hun andre han har barn med da og det er godt siden barna våre er søsken tross alt. Men hun bor i bergen fast så de blir ikke så lett å treffes ofte,men vi skal prøve! Nesten så jeg får lyst til å sette opp plakater av M med advarsel på, jeg tenker først og fremst på alle barna han svikter, Til meg har han sagt han har vært hos henne i bergen siden jeg kastet han ut, han har ikke vært der en eneste gang sier hun. Blir nok en del problemer i fremtiden..sukk! Men jeg har to vidunderlige barn som skal skånes mest mulig!
Gjest irismor Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Tøft av henne og bare dukke opp. Og enda tøffere av deg og slippe henne inn og snakke med henne. Mange varme tanker =)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Vet du, jeg er helt sjokkert over at det går an! Er virkelig noe av det mest utspekulerte jeg har hørt. For en jævla drittsekk! Flott at hun kom da. Dere kan ha en felles front mot den gale fyren. Burde nesten sendt ut nasjonal advarsel mot han der!
LegallyBlond Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Det han har gjort mot dere er så utrolig stygt gjort, og det blir ikke bedre av at han oppfører seg dårlig nå. Men er jo utrolig godt at du og hun kom så godt overens, det gjør dere også sterkere mot han - lettere å avsløre løgner o.l. Og supert for barna om de får ha kontakt med søskene sine, det kommer de nok til å sette veldig pris på både nå og seinere! Men kan tenke meg det var merkelig å plutselig å ha henne på døren, og snakke med henne!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Dere to damene er tøffe, og M er en enorm drittsekk!!! Han burde det virkelig advares mot på nasjonalt plan - at det går an å oppføre seg sånn! Den fyren må jo være totalt blottet for samvittighet og moral!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Han kan være utrolig sjarmerende, virker så fornuftig og ordentlig. Aldri vist noen skremmende sider eller gjort noe for at jeg skulle mistenke han for noe, bortsett fra at han jobbet veldig mye da...
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Vi hadde et perfekt sexliv...de hadde visst de to også. DET gjør meg kvalm =(
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Må jo være helt absurd... Hvor lenge var dere sammen før dette skjedde da? Lurer på hvilken diagnose han har...=/
Skravlemamman Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 ....jeg må si jeg er imponert over hvordan du takler dette. Stå på, barna dine er heldige som har en så flott mamma;-) Stor klem....
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #10 Skrevet 1. desember 2007 Vi har vært sammen siden julen 2002. Samboere fra desember 04 og fikk første datter mars 06 og andre aug 07
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Ikke fått med meg dette jeg..har mannen din hatt en helt annen familie de årene dere har vært sammen?
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Har ikke fått med meg sånn kjempe mye av det som har skjedd men har fått med meg nok tror jeg.. Og jeg synes det er helt kjempe voksent av dere begge to at dere klarer se forbi dette at han har hatt en annen som han har barn med og som han har gått bak ryggen deres med og alikevell klare og snakke sammen på den måten dere har gjort i dag og at dere klarer se litt at det er hans feil og ikke dere, at dere faktisk er "ofre" begge to, mangen ville nok ha skylla på den andre i en slik situasjon og vært dritt forbanna på den andre kvinnen og sagt at hun var den som hadde ødelagt, men jeg synes det er kjempe fint at dere faktisk har snakket om og la ungene deres holde kontakt og at dere skal gjøre alt dere kan for at dem skal kjenne hverandre gjennom oppveksten.. Og til han som er den store drittsekken oppi detta: et ord dekker det med det dekker det ikke bra nok: fytti hælvette for en drittsekk,jævla ego faen... Og lykke til videre til deg, du klarer deg garantert mye bedre uten den drittsekken det har du bevist i dag vil jeg påstå :-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 Signerer Skravlemamman her ja. Er imponert over måten du tar dette på. Virker veldig fattet og bevisst. Stå på for deg selv og jentene dine ;-)
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 men har han ingen familie?? De må vel vite sannheten???
Skravlemamman Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Lurer jeg på også, har dere ikke hilst på svigerforeldre, søsken osv noen av dere?
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. desember 2007 #16 Skrevet 1. desember 2007 Herreguuuud for en syk jævel! Det er det verste jeg har hørt. Helt sinnsyk historie.. Men, så godt at hun kom da. Hadde hun reist hele den veien for å treffe dere? Har du noe kontakt med foreldrene hans da? Må gi deg en real klapp på skulderen for ditt mot og din fatning.. *god klem*
Store My Skrevet 1. desember 2007 #17 Skrevet 1. desember 2007 Du er faktisk utrolig, "hott", Charlotte! Hatten av for deg som klarer å takle dette med to småbarn. Det der tror jeg hadde blitt for mye for meg... Håper du får hjelp når du behøver det! Den mannen må ha en eller annen diagnose, som en påpekte over her, dessuten burde han faktisk vært anmeldt!!! Dette er jo flerkoneri - bare enda verre, for konene visste ikke om det en gang - og polygami (som dette blir i praksis) er faktisk ikke lov i Norge... Ønsker deg alt godt!
Øyboeren med to små <3 Skrevet 1. desember 2007 #18 Skrevet 1. desember 2007 huff, desverre fins det flere av de der, eksen min er av akkurat samme type..!! så på en måte var det godt det gikk som det gikk med både forholdet og det som nok var en SA... og syns det er utrolig bra av deg å takle dette på den måten du gjør..! ikke mange som er voksne og modne nok til å gjøre noe så utrolig stort..! klem
Monajenten Skrevet 1. desember 2007 #19 Skrevet 1. desember 2007 Vil bare gi deg en klem, jeg! Du er knalltøff!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #20 Skrevet 1. desember 2007 Uff, hadde følt jeg levde i en såpeopera. Hva sier foreldrene hans og evt søsken? Visste de ingenting?
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 1. desember 2007 #21 Skrevet 1. desember 2007 Herregud jeg er helt sjokkert ovet at det går ann å oppføre seg sånn som han har gjort jeg. Skjønner virkelig ikke åssen det er mulig nei.. Bra dere har blitt kjent nå da og trives i hverandres selskap. Er alltid godt å ha noen som vet hvordan du har det når ting skjer.. Også er det jo kjekt når man faktisk har barn som er søsken da.. Synes du er veldig sterk som har kommet deg igjennom denne tiden. Håper dere koser dere i jula da Klemmer fra
snurkle Skrevet 2. desember 2007 #23 Skrevet 2. desember 2007 Så lenge de ikke er gift er det ikke noe ulovlig ved dette Store My, dessverre.
*Rutletutt* Skrevet 2. desember 2007 #24 Skrevet 2. desember 2007 Uff, for en utrolig vanskelig situasjon dere er i...at det går an for et menneske å holde på sånn! Jeg er helt sjokkert. Utrolig bra at dere kommer så godt overens da - de er jo som du sier, søsken, barna deres - så det er jo kjekt for dem å ha så mye kontakt som mulig. Voksent av dere begge to å klare å se det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå