Gå til innhold

Andre som har pyntet ferdig til jul :o))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er alle nissen på plass, og røkelse på bordet :o)

Elsker julen og førjulstiden.. er så koselig.. Sitter nå med deilig gløgg, clementiner og julebrus.. :o))

Skulle bare hatt litt snø og ikke skikkelig høst vær :o(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, godt å høre at det er flere ivrige julepyntere her. .-) Jeg har ikke satt fram nissene enda, men det er julegardiner og juleduker og røde lys mm i hele huset nå. Synes det er alldeles nydelig! :-) og nå ikveld skal jeg og min kjære lage konfekt som vi skal gi i julegav til tanter og onkler i år. Ungene er i seng alle tre, så roen er i ferd med å senke seg i heimen.

Kos deg masse med gløgg og clementiner og nyt adventstida! :-)

Skrevet

Takk det samme :o) ja tiden er så fin og så deilig..

Skrevet

Nesten ferdig her og:) Elsker julen jeg og. Kan nesten ikke vente med å pynte jeg...hehe. Nissene er oppe her og, men dukene venter jeg litt med. Klarte å holde meg helt til i dag med å høre på julesanger i år og.... ikke verst egentlig.

Ha en fortsatt fin helg:)

Skrevet

Har brukt dagen til å pynte huset, høre på julemusikk, og har oxo spist endel klementiner, hehe...og nå er det så koselig her!! :)

Jeg har pyntet både med nisser og engler allerede jeg da...

Hjemme hos foreldra mine har det alltid vært tradisjon å ha pyntet ferdig 30. november eller 1. desember, så synes det er koselig å ta det med meg videre :)

-Oxo synes jeg jo det er koselig at det er pyntet hele adventstida. Blir jo så kort tid man har det sånn dersom man pynter en av de siste dagene før julaften...

Mmmm...er så stemningsfyllt og koselig med jula :)

Kos dere alle sammen! Prøv å ikke stresse, prøv heller å kose dere med det som må gjøres, og nyt julefreden :)

Skrevet

Ja tiden nå er fantastisk.. nå skal jeg kose meg hver dag etter jobb med masse kos... og julemusikk der jo så koselig!!!

Må spille høyt og nyte tiden..

Skrevet

Jeg er i full gang!!!! Røkelsen er tent i hvertfall!!!

Skrevet

Ja røkelse hører julen til, åhh det lukter såååååå godt..

Skrevet

Her har vi ikke begynt en gang...JEg og sambo holder på og pusse opp og det ser ut som noen har bomba hele huset vårt invendig..Og i tilleg stikker vi til tenerife 16-30..Så blir ikke pynting her! Gleder meg til neste år..Da blir det jul i heimen ja :)

Skrevet

Vi har pyntet hele leiligheten i kveld - har vasket, og funnet frem absolutt alt. Treet venter vi med til neste helg, men ellers er alt på plass :D Nå har vi slappet av med biff-middag - er vår lille "tradisjon" med julepynting og biff-middag 1.desember :)

Skrevet

Her er også julen i hus=) Masse stearinlys i "julelysestaker", røde puter i sofaen, fin duk på bordet, stjerna i vinduet o.l. Kjempekoselig!=)

Skrevet

Sånn!!! Da er det ferdig pyntet her også!!!! Bortsett fra utelysa da....Tar de i morgen!

Skrevet

her er bare julevinduene kommet opp...skal rydde å vaske i morgen å få på juledukene å det lille jeg har av julepynt (desverre ble mesteparten av pynten min ødelagt da det plutselig var 1,5 meter kloakk i kjelleren :-( )

Skrevet

Vi er "ny-etablert" og ny-innflyttet i hus, så vi eier ikke noe julepynt omtrent. Har fått opp noen julestjerner i vinduene og EN duk, men Thats it... hihi, må nok ut å handle litt pynt ja...

Skrevet

Her er til og med treet paa plass :)

Men maa vel legge til at vi ikke bor i Norge da :)

Skrevet

Jep her er det meste på plass, skal ut hå handle en hel haug med juleblomster i dag:D

Skrevet

Her er alt ferdig bortsett bra treet. og pepperkakehuset:) Liker så godt å pynte jeg da.... så det er vel en tanke ovetpyntet her, men det er bare koselig, så får andre mene hva de vil. hihi:)

Tenkte å age pepperkakehus til neste uke en gang. må ha det. det lukter jo så godt:)

Må nyte førjulstiden nå ja:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...