Gå til innhold

Hvor mye kjøper dere for i julegave til barna deres\

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hva har dere kjøpt/skal kjøpe\

bare litt moro å høre, mener ikke at det har noe å si, er ikke materalistisk på det området der, bare kjeder meg litt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Thea er 9 mnd, og hun får gave for 1300 kr i år.

Gåstol (ja TENK DET. hehe.)

Klær

Leker

Gjest irismor
Skrevet

Kommer litt an på til hvilken pris jeg får tak i det jeg skal ha. Fra rundt 1200 - 2000 Hun skal få nintendo ds lite med et spill.

Skrevet

Sånn kritt tavle/ tegne tavle til ca 250 tilsammen på Ikea. Det er gave til begge to.

Skrevet

Her i huset får sønnen skipakke, også fjøsdress ( han er ofte med farfar i saufjøset). Dette komme til å ligge under treet til han.. Så ha vi snakket om å kjøpe en bil eller noe til formiddagen.. Men vi får se... Er utrolig mye som hadde vært greit da. Men kan ikke kjøpe bare for å kjøpe..

Skrevet

Fisherprice gåbil

Fisherprice bounce and spin zebra

bok fra eventyrboka.no

Har vel kostet 1500 kr tilsammen eller noe slikt.

Skrevet

Ikke helt sikker på hvilken pris det kommer på enda, men vi skal hvertfall kjøpe dukkevogn, en del klær til barnehagen (ekstra dress, sko, o.l)..

Også blir det et pengebeløp på sparekontoen hennes..

Skrevet

Har kjøpt eit leikekjøkken (husker ikkje om eg bet. 599,- el. 699,-) :) Men no har det gått opp igjen til 899,-. Siden ho skal vere med faren sin på julaften i år har eg også kjøpt noko lego til 279,- som ho opner der ute. :)

Skrevet

Er ikke sikker enda, må ha ny parkdress og ny vognpose, så kanskje noe sånnt... Men de han har holder jo over jul, så mulig jeg heller tar det når salget starter.. kanskej litt mer fornuft i det.. Klosser kanskje, eller prinsetelt til rommet hans?

20 mnd gammel gutt, noen med tips? Ikke fisher price.. får helt angst:)

Skrevet

Gutten (3 år)vår får: Duplo klosser-250 kr, magnettavle med bokstaver 69 kr, og truser-40 kr.

Lisjejenta får vel egentlig ikkje julegave(er 5,5 mnd), men ho har fått seg tripp-trapp stol som vi kaller julegave.(har tatt den i bruk)

Skrevet

Tretogskinner fra Edwis, 80 deler. Koster 395 kr. Var ikke Brioskinner, men passer sammen :-)

Skrevet

kjøpt nitendo ds til de to elste på snart 8 og 11 år. til minsten på 3 har vi kjøpt barnecd spiller med mic (299) og ratt til bobcar med lys og lyd (199)

Skrevet

Her blir det slalomutstyr til 5-åringen (cirka 1500,- men vi spleiser med besteforeldrene) og årskort i den lokale slalombakken til 13-åringen. Sport er bra :-) Slalom til folket!

Skrevet

vet faktisk ikke enda..blir sikkert noen leker..han trenger ingenting

Skrevet

har kjøpt cd-spiller til han, kosta vel 300.. vet ikke helt om det blir noe mer, men kanskje han får en cd da :)

Skrevet

godt å høre at ikke alle kjøper for vanvittige summer til barna sine, syns jeg har lest flere tråder her hvor folk kjøper for 2-3000 liksom...

jeg har kjøpt for ca 700 til hver av barna, syns det holder i massevis, er ikke noe de trenger uansett....

Skrevet

Ingenting.

Hun er bare 3 mnd. Vi har ønsket oss en del ting, og når jula er ferdig går vi ut og kjøper en av de tingene vi har ønsket oss men ikke fått.

Skrevet

Jenta mi blir 18 mnd i jula. Jeg kjøper jo fortløpende alt hun trenger til henne, både av klær, leker og annet utstyr - så det ble litt vanskelig å finne på julegaver i år.

Endte med å kjøpe duplo lego for ca 1200,- da dette er stor suksess for tiden. Har fast sparing til henne hver måned, så jeg syntes det var litt kjedelig å bare sette inn penger. Hun får ønske seg penger av besteforeldre og tanter og onkler i stedet :) ...også litt little people fra fischer price kanskje...

God jul til store og små :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...