Snuppa å gulle Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Har noen av dere lest denne boka? Og virker det? Er det noen steder på nett man kan bestille denne boka? Sønnen min på 7 mnd er ALERGISK mot å sove tror jeg!!! Har prøvd ALT utenom skrike kur, og det har jeg heller ikke lyst til, men noe må gjøres før jeg kolapser av søvn mangel!! ALLE tips mottas med takk
sofi 81 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hei. De har den både på svensk og dansk på capris.no. Er en del tips en kan bruke, men det krever tålmodighet. Vurderer hele tiden etter ti og ti dager. Hva er det som er problemet da natten/dagen eller begge deler?
apr 07,apr 08 ,Okt 10,prøver Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 les på søvndebatten.. der ligger innlegg fra meg. fungert strålende her!!!!
Sarah & Marcus mamma Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 jenta mi er også 7mnd... i dag faktisk... men hun er også allergisk mot å sove... har alltid sovet lite.... på dagtid ihvertfall... men har samsovet med meg til nylig... og da sover hun som en engel... våkner jo for mat hver 3t, men sovner igjen... men skal jo begynne på jobb snart... og jeg har lyst å sove bedre med mannen min nå.... så jeg har den siste mnd begynt å få henne til å sove i egen seng... har fått det til fint på dagtid... 1-2 timer to ganger pr dag.... og som regel går det greit første økt om kvelden... men så er hun våken... og nekter å sove videre... hun reiser seg i senga.. så i dag er første gang med pose... hun har protestert noe... men gått greit... la henne ikke før halv 11 da... men jeg har tatt en mild ferber....(skrikemetoden)... har vuggefunksjon på senga.... så jeg har brukt den en del.. ellers har jeg holdt hånden på hjertet hennes.... eller holdt i hånden hennes... i en liten stund... lurer den bort når jeg ser hun roer seg... ellers så tar jeg uroen med musikk igang... ellers så roer hun seg ganske ved at jeg nynner eller synger... kanskje nynner etter uroen.... føler mange ganger at hun ikke klarer å roe seg, å lukke øynene dersom hun ikke hører meg.... akkurat som hun er redd for at jeg skal gå å sjekker hele tiden... men når jeg nynner hører hun meg og klarer å slappe av.... ellers gir jeg vann ofte... virker som hun er mye tørst... ellers tørker hodet med en kald klut....ellers har jeg det trangt i sengen.... noe lunt rundt hodet hun kan lene hodet inntill.,.. innimellom... vis jeg har gjort alt dette og hun fremdeles ikke roer seg... lar jeg henne skrike litt.... men ikke ekstremt..... følger.. 3, 5, 7, 10 min osv..... men skriker hun desperat går jeg inn oftere.... eller sitter litt der... pleier å gå greit.... men jeg har ingen fasit svar... sliter selv en del.... men disse tingene har ivertfall hjulpet meg endel....
Sarah & Marcus mamma Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 pleier normaltsett å legge henne 7 da.... men i dag ble det litt rot...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå