Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Har ikke termin før om 2 uker, men har hele tiden følt på meg at det kommer til å skje før. De siste to dagene har jeg gått fra å ikke komme meg på do i det hele tatt, til å måtte gjøre nummer 2 både 4 og 5 ganger om dagen, i tillegg er det litt løst. Har også endel mensmurringer innimellom. Hodet er for lengst festet, og magen har sunket helt ned. Kan det være en mulig begynnelse? Er førstegangs så jeg har aldri vært borti dette før
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 HEI! Slik var det med meg også, men ingenting skjedde før hele slimproppen var gått ! Da først begynte det å skje ting.
vilha3 (09.09.07) Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 hei du. :-) Kan godt tenkes at det er noe på gang hos deg ja. :-) Jeg hadde lett diare etpar dager før alle tre fødslene. Og de mesnmurringene kan godt være modnigssmerter. Ønsker deg kjempelykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2007 #5 Skrevet 1. desember 2007 Oææææ Sånn har jeg det også! Har gått på do (nr2) så utrooooolig mye mer de siste dagene! Men jeg har jo ikke termin før om tre uker da.. Men hun er veeeelsig velkommen nuh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå