lillespiren2:) Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 hei. Jeg skal på ultralyd på mandag, kjenner på at jeg både gleder meg gruer meg litt. Hadde dere andre mange spørsmål som dere spurte jordmor om? i så fall hva spurte dere om?
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Dette lurer jeg også på, hadde ikke tenkt på at man kan spørre om noe jeg. Skal på ul neste uke og både gruer og gleder meg, akkurat som deg.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Her spurte jeg bare om alt var som det skal med hjertet.Har en gutt med hull i hjertet.Så jeg skal inn igjen om ca 14 dager for og se nærmere på det.Ellers spurte jeg ikkke så mye.Min jm som utførte ul var veldig flink med og forklare alt.
Aima Skrevet 4. desember 2007 #4 Skrevet 4. desember 2007 Skal til UL om en uke. Gru/gleder meg masse jeg også! Har sikkert skremt meg selv litt med å lese på "mistet" debatten. Fryktelig glad for at jeg har tatt folaten min etter å ha lest om dem som mistet til ryggmargsbrokk! Kromosomfeil virker også skummelt - men er usikker på om de kan se annet enn Downs (nakkefold) på UL? Ellers kommer jeg til å spør om hjertet er helt ok - og om alle fingrer, tær og kroppsdeler er i orden. Egentlig så syns jeg det er litt av et mirakel at det som regel går bra - når en tenker på hvor mange celler som deler seg i kjempefart! Krysser fingre og biter negler!
Nurket.21.12.09 Skrevet 4. desember 2007 #5 Skrevet 4. desember 2007 var på ul i dag, det var vanvittig morro å høre hjerte slå og se den lille krabaten hopper og sprellær. jeg hadde ingen ting å spørre om, jm var veldig flink med å forklare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå