FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 ...naboen har pyntet til jul, og jeg holder på å le meg skakk! Vi bor i blokk, og ingen andre har pyntet på veranden sin, men denne dama har jammen pyntet for hele blokka! Skiller seg LITT ut, for å si det slik. Har kjempesmå verandaer, og hennes er FULL av lys! Har dekket hele verandagjerdet med granbar og lys, og har en ENORM julekrybbe med masse lys i som fyller minst halve verandaen. Men nå er denne dama veeeldig glad i nips og krimskrams generelt da. Leiligheta er full av småtteri. Kan umulig være plass til me rkrimskrams i den leiligheta nå... Hehehhe... Enda godt at smaken er forskjellig;)
roxanne Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 Hun koser seg nå da :-) Fint med lys i mørketiden....
nickoline og supermann Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 smaken er som baken........., men så koselig at hun koser seg da!
MamiMaribel Skrevet 1. desember 2007 #4 Skrevet 1. desember 2007 Helt herlig! Jeg skulle ønske flere turde å følge hjertets lyst og ikke tenke på hva andre vil si:-)))
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2007 Ja, det er det! :-D Og så synes jeg det er ganske festlig;) (Har ikke noe imot et, altså! Er bare gøy og sjarmerende!)
Store My Skrevet 1. desember 2007 #6 Skrevet 1. desember 2007 Her oppe i nord hvor jeg bor er det vanlig å pynte med lys ute, og ganske fint også når snøen kommer, men naboen min er enda verre enn din: Her er det en hel stige (med nisse) som er kledd med "lysgirlandere" som BLINKER! De blinker til og med i forskjellige "perioder" (først sakte, så litt fortere osv.) og i FORSKJELLIGE FARGER! UÆÆÆÆÆÆH!!!
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #7 Skrevet 1. desember 2007 Pyntet ferdig for over 2 uker siden jeg..Orker ikke gjøre det nå som jg er høygravid. Blåser i hva andre synes om den saken
Twintipp og himmelblå Skrevet 1. desember 2007 #8 Skrevet 1. desember 2007 Naboen min også er sånn.. Men, hun er bare så nyydelig! Ute i gangen har hun laget julebord til Theodor. Med kalender, pepperkaker, små sjokolader, polkagris stenger og en hemmelig julekurv som det er overraskelser i:o) Og resten av gangen er pyntet med julekuler og nisser i alle varianter. Kost:o)
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 1. desember 2007 #9 Skrevet 1. desember 2007 Uhm.... er noen av disse naboene små og mørk (svart hår)? Gammelnaboen min var slik nemmlig. Skal legge inn et bilde under mine bilder av verandan hennes et år. Var attraksjon for hele lille kommunen:o)
FrøkenSprøken Skrevet 1. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2007 Så søøøøt da! Gøy at hun er så glad i gutten din at hun tar seg det bryet! Vi har et hus i området her også, hvor hele huset er "omringet" av lys. Altså har de hatt lys rundt vinduene, langs mønet, nedover sidene på huset o.s.v. Kan jo se "konturene" av huset på flere hundre meters avstand! *lol* Tenker med gru på utgiftene til strøm, jeg!
Store My Skrevet 1. desember 2007 #11 Skrevet 1. desember 2007 Nei, men de har en liten, svart hund (men det teller kanskje ikke - hehe). Et annet sted her i kommunen er det noen som har blinkende lysgirlandere langs rekkverkene på balkongen + et blinkende reinsdyr på taket + et tre i hagen som er heldekket av lys som skifter mellom blått og rødt. JUHUUU! Jeg innrømmer at jeg har brukt det husket som turistattraksjon for bekjente som har vært på besøk :-)
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 1. desember 2007 #12 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, jeg bodde over naboene som pynta så mye. Det var ei 4mannsbolig med to oppe og to nede. Lagt bilde under mine bilder, men klarte såklart å scanne det oppned. Men hver desember, så kjørte bilene saaaakte forbi, også trodde jeg konstant det lyna ute *knis* Men det var fint da, de hadde onkli system på det da....Ikke bare hengt opp lys histen og pisten, men onkli forsseggjordt.
Store My Skrevet 1. desember 2007 #13 Skrevet 1. desember 2007 LOL!!! Tok en titt på bildet ditt :-) Det ser ut som pepperkakehuset til Hans og Grete, bare med lys i steden for melisglasur og non-stop... Ganske forseggjort ja! Morsomt at resten av huset ligger i totalt mørke :-)
Tøysetipp Skrevet 1. desember 2007 #14 Skrevet 1. desember 2007 Jeg synes det er dødsharry. Det samme med lys i farger som blinker. Men, det viktigste er jo at de synes det er fint. Utenfor blokka til moren min er det også en nisse på vei opp verandaen, og naboen har pyntet i alle regnbuens farger. Det virker litt bordellaktig egentlig.
Gjest otilie79 på nye eventyr:o) Skrevet 1. desember 2007 #15 Skrevet 1. desember 2007 Hehe, ja. Disse pynterene var et par i 50-60årene, hun helt pyntegal, han skikkelig tøffelhelt (annenhver fredag sto han og vaska fellesgangen i blomstret forkle og gule gummihansker med vaskemiddel med sitronduft) Det var like mye pynt inne hos dem. Vi andre naboene følte vel egentlig at de pynta for oss alle hihi:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå