Gå til innhold

Jeg synes jeg kjenner en tannebiss!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noen dager med litt "misfornøyd" baby, litt feber og litt diare, merket jeg i dag noe skarpt nede i munnen til Erica. Fikk ikke lov å se, selvfølgelig... Men kjenner det godt med fingeren. Har tittet inn når jeg fikk muligheten i dag, men kan ikke se noe.

Til dere med tannebissbabyer; kjenner man det før man ser det eller?

Har smurt på med litt dentinox nå og venter spent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så utrolig spennende!!

Jeg så jo tanna før jeg kjente den jeg vet du :-) Dere var jo med på begivenheten hehe.

Men det er jo ikke så mye man ser i begynnelsen heller, så siden du kjenner noe skarpt så er det helt sikkert en liten hvit juvel som ser dagens lys der nede ja!!

Gratulerer!!

:-)

Skrevet

Vi oppdaget den første tannebissen ved at Sebastian beit gubben i fingeren, men gud forby at vi fikk se på det lille riskornet:)

Hurra for Erica's første tannebiss!! Og så på en lørdag! Ikke glem å pusse tennene etter lørdagsgodtet!!:)

Skrevet

Da er det nok en liten tannebiss på vei skal du se :-) Grattis til lille Erica. Håper hun ikke har det for vondt!!

Skrevet

Ååååååh Erica også? Grattis med tannebiss, vi gleder oss til å se den så snart som mulig. Vi er absolutt ikke misunnelige, tenner er nemlig UT ;-)

Skrevet

Oj oj oj så spennende. Her oppdaget pappa`n tannebissen helt tilfeldig, hun hadde siklet litt mer enn normalt, men ikke noe annet. To dager etter kom den andre tannen.

Og når den oppe kom, var hun hos bestemorsom skjønte det var tann pågang pga Benedicte ville så gjerne spise opp hele armen sin ( klødde nok ja) to dager etter vi oppdaget den kom den 4 tannen....

Lykke til Erica, stå på, tennene må opp! Ps lov å vær snill med mamma og pappa selvom det er litt plagsomt!

Skrevet

Gøy med tenner da. Gratulerer så masse. Kan tenke dere er utrolig stolte ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...