-Amelie- Skrevet 1. desember 2007 #1 Skrevet 1. desember 2007 Noen som kan fortelle meg eventuelle bivirkninger? Tusen takk!
Muffinsmamma Skrevet 1. desember 2007 #2 Skrevet 1. desember 2007 gutten min tok den for en ukes tid siden. idag har han fått feber og er slapp.
Gjest Skrevet 1. desember 2007 #3 Skrevet 1. desember 2007 Tulla mi hadde ingen bivirkninger. Men har ikkje hatt det på nokon av vaksinene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå